Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 17. dubna 2023, 09:56
Chytré mobilní telefony toho umí skutečně hodně a v mnoha ohledech nám mohou výrazně ulehčit život.Nejenže se dá jejich prostřednictvím komunikovat klidně i na vzdálenost stovek kilometrů, ale rovněž je možné si s mobilem pořídit třeba vstupenku na koncert. Nejede přitom o nic složitého. Stačí jen pár kliknutí a je hotovo. K tomu je však ovšem obvykle nutné využít portály typu smsticket.cz.
Pokud pořadatel běžně organizuje akce v Brně či na jiných místech Jihomoravského kraje a jeho stávající způsob prodeje vstupenek se mu nezdá příliš efektivní, měl by se obrátit na výše zmíněný portál smsticket.
Nejde o nic náročného, právě naopak. Registrace je snadná a blesková. Stačí jen pravdivě vyplnit registrační formulář, po jehož odeslání získá pořadatel obratem nejen smlouvu, kterou musí ještě podepsat, ale zároveň i přístup do rozhraní. Po podpisu smlouvy je možné začít s předprodejem vstupenek v podstatě okamžitě.
Před samotným prodejem je nezbytné vytvořit si v rozhraní vlastní akci. Ani v tomto případě není nutné obávat se jakýchkoliv komplikací. Na začátku je důležité zvolit si, zdali se jedná o standardní akci či o předplatné na celou sezónu. Samozřejmostí je i možnost volby, ve které měně se mají lístky prodávat.
Dále musí být vyplněn i název, místo a datum konání, žánr, cena a je potřeba nahrát i plakát, a sice ve formátu A4. Ten pak bude k vidění na záhlaví stránky. Po začátku zahájení předprodeje vstupenek už nebude možné změnit název, datum ani místo konání.
Jakákoliv akce musí být z pochopitelných důvodů portálem smsticket schválena. Během pracovního týdne jde o záležitost maximálně několika málo minut.
Napoprvé se pořadatelům telefonicky ozve člen z týmu smsticket, aby si mohl všechna zadaná data ověřit.
Každý má samozřejmě právo nacenit si vstupenky dle svého. U smsticket je cenotvorba jednodušší než jinde, jelikož zde může pořadatel během naceňování vidět, kolik přesně utrží na jedné vstupence peněz, a to i bez DPH a dalších nezbytných srážek.
Smsticket umožňuje do nabídky společně se vstupenkami zahrnout i různé upomínkové předměty typu trička či třeba kšiltovky. Ty je navíc možné zařadit do různých kategorií, typicky velikost nebo pohlaví. Návštěvník, který si společně se vstupenkou koupí i merch, pak dostane obojí při vstupu.
Možností, jak může zákazník za vstupenky zaplatit, je mnoho. Mezi klasiku se už dnes řadí bankovní převod i placení pomocí platební karty. Pořadatel si ovšem může vybrat také modernější metody. Placení skrze služby typu PayPal, Apple Pay nebo Google Pay je už dnes hlavně pro mladší generaci také zcela normální.
Pořídit si lístek prostřednictvím portálu smsticket.cz je rozhodně snadnější než vážit cestu na prodejní místo. A i proto je elektronický nákup vstupenek tak moc populární.
To je také důvod, proč stále více pořadatelů kulturních i jiných akcí upouští od tradičního prodeje na místě a dává přednost modernějším způsobům, případě obě možnosti kombinuje. Nejde ovšem o jediný významný klad.
Každý pořadatel registrací u smsticket získá i výraznou možnost sebepropagace, a sice prostřednictvím veřejné profilové stránky. Zde mimo jiné mohou být umístěny i odkazy na příslušné sociální sítě, případně na webové stránky.
Potenciální návštěvníci, kteří zvažují, kdy a kam v Brně zajít na nějakou pěknou akci, se často řídí právě takovýmito profily. Proto registrace na smsticket neznamená pouze možnost prodávat vstupenky moderním způsobem, ale zároveň jde o výraznou podporu pořadatelů a tím i vyšší návštěvnost.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.