Počasí dnes4 °C, zítra9 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jak využít kalendář k prezentaci firmy na maximum?

PR článek

Chystáte se na tvorbu firemního kalendáře? Poradíme vám, jak ho využít jako portfolio, proč je dobré vytvořit vlastní kalendárium, nebo jak vytvořit kalendář s přidanou hodnotou.

Na co myslet při tvorbě kalendářů?

Pokud se chystáte na tisk kalendáře, kterým chcete prezentovat vaši firmu, měli byste respektovat pár základních pravidel. V každém případě nezapomeňte na logo, adresu či odkazy na web a sociální sítě. Díky tomu vás zákazníci snadno najdou a dozví se o vaší firmě důležité informace.

Kalendář s přidanou hodnotou

Výroba kalendáře by měla vždy brát ohled na charakter vaší firmy. Pokud například máte e-shop s cyklistickým vybavením, můžete do kalendáře vložit tipy na zajímavé cyklostezky. Pro restauraci bude zase skvělý kalendář s tipy na jídla, nebo zajímavostmi o jednotlivých druzích světových kuchyní.

Kalendář jako portfolio

Kalendář lze využít i jako portfolio produktů. Pokud máte architektonické studio, můžete do kalendáře přidat povedené reference. Na každé stránce také můžete prezentovat vlastní výrobky. Podobně k tomu můžete přistoupit, ať už máte jakoukoliv firmu s pestrou škálou produktů. Kalendář tak využijete opravdu naplno a navíc rozšíříte marketingovou strategii o další kanál.

Doplňte důležité termíny

Při výrobě kalendářů si dopředu promyslete, zda chystáte na příští rok nějakou akci. Některé tiskárny, jako je například profi.point4me.cz, totiž nabízí možnost tvorby vlastního kalendária. Uvedeme vám hned několik příkladů, kdy je dobré toho využít.

  • Chystáte kalendář pro své obchodní partnery? Pak do kalendária vložte termíny veletrhů či výstav.
  • Patříte mezi charitativní organizace, nebo firmy, které podporují dobročinné akce? Nezapomeňte připomenout důležité události, jako jsou například hy či sbírky.
  • Máte vzdělávací organizaci? Doplňte termíny různých školení.
  • Pokud máte e-shop s elektronikou, můžete upozornit na různé slevové akce. Například Black Friday.
  • Vlastníte autoservis? Dejte svým zákazníkům vědět,, kdy je čas přezout na zimní pneu.

To je jen pár příkladů, jak můžete výrobu kalendáře využít opravdu na maximum. Fantazii se meze nekladou!

Stolní, nebo nástěnný?

Před tiskem kalendářů se také rozmyslete, zda chcete vyrobit kalendář na stěnu nebo na stůl. Vždy přihlédněte k tomu, jak chcete, aby zákazníci kalendář využívali. Pro prezentaci produktů se skvěle hodí nástěnný kalendář. Pokud naopak chcete, aby měli lidé dostatečný prostor pro poznámky, sáhněte po stolním kalendáři.

U stolních kalendářů si navíc můžete vybrat, zda zvolíte rozvržení jen na poznámky, nebo zda chcete stránku rozdělit na poloviny. Na jedné straně bude fotografie a na druhé budou mít zákazníci prostor pro vlastní poznámky. V tiskárně profi.point4me.cz vám kalendáře rádi vyrobí i na míru.

V jednoduchosti je krása

Pamatujte, že méně je často více. A u reklamních tiskovin to platí dvojnásob. Zapomeňte proto na přeplácanou grafiku a raději vsaďte na jednoduché vizuály. Pracovat byste také měli s firemními barvami a fotkami, které odpovídají identitě vaší společnosti.

Pokud tedy budete tvořit kalendáře, tisk objednejte online. Velkou výhodou je to, že vše objednáte rychle a odkudkoliv. U profi.point4me.cz, předního výrobce kalendářů, se navíc v přehledném online kalkulátoru rychle dozvíte, na kolik vás reklamní materiály vyjdou.

Ohodnoť článek

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Jak využít kalendář k prezentaci firmy na maximum?  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.