Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 20. února 2024, 11:55
Pro firmy je dnes stále důležitější zavádět efektivní řešení, která usnadňují každodenní procesy. Jedním z takových řešení je elektronický docházkový systém od společnosti VEMA, který přináší řadu výhod a může výrazně zlepšit chod vaší společnosti. Jak? Čtěte dále!
Elektronický docházkový systém VEMA poskytuje nepřetržitý přehled o přítomnosti všech zaměstnanců na pracovišti. Díky tomu máte vždy aktuální informace o tom, kdo je v práci, ale také víte, kdo je například na dovolené nebo na služební cestě. Tento systém vám umožňuje rychle reagovat na nepřítomnost zaměstnanců a efektivně plánovat práci.
Propojením docházkového systému se mzdovým systémem získáte také přesný podklad pro zpracování mezd. To výrazně snižuje administrativní náklady a eliminuje chyby při výpočtu mezd. Zaměstnanci budou mít jistotu, že jejich mzdy jsou zpracovány správně a včas, a vám odpadne spousta administrativních úkonů.
Přesná evidence pracovní doby a docházky vám umožní optimalizovat využití pracovní doby a snížit mzdové náklady. Systém automaticky zaznamenává příchody a odchody zaměstnanců, čímž odpadá nutnost ruční evidence a snižuje se administrativní zátěž.
Kromě toho nabízí VEMA také možnost plně virtuálního docházkového terminálu, který se instaluje přímo na počítače zaměstnanců. Tento systém je ideální pro všechny podniky, ať už zaměstnanci pracují na dálku nebo na různých pobočkách. Virtuální terminál tak usnadňuje evidenci příchodů, odchodů a důvodů nepřítomnosti všech zaměstnanců firmy bez ohledu na to, kde se nacházejí.
Docházkový systém VEMA lze přizpůsobit potřebám konkrétní společnosti. Systém umožňuje nastavit různá práva k prohlížení údajů pro různé úrovně zaměstnanců, od mzdových účetních až po management. Tímto způsobem jsou chráněna citlivá data a zároveň lze jednotlivým uživatelům poskytovat relevantní informace.
Systém je navíc intuitivní a snadno se používá. Lze jej integrovat se stávajícími systémy, což usnadňuje přechod na elektronickou evidenci pracovní doby a docházky. K intranetové aplikaci Docházka lze přistupovat prostřednictvím běžného internetového připojení, což zajišťuje jednoduchou a rychlou implementaci.
Zavedením elektronického docházkového systému VEMA zvýšíte efektivitu práce, snížíte administrativní náklady a získáte přesný přehled o docházce zaměstnanců. Více informací a cenovou nabídku naleznete na stránkách VEMA.cz.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám