Skupina webů regionálního zpravodajství Drbna spadající pod vydavatelství TRIMA NEWS v dubnu i květnu překonala hranici dvou miliónů návštěv dle měřidla Google Analytics. Zpravodajskému projektu neroste pouze návštěvnost, ale také další ukazatele.
Drbna se může opřít o růst reálných uživatelů, který v dubnu i květnu dosahoval více jak 800 tisíc což je meziroční nárůst o 80 procent.
Skupina očekává významný organický růst v druhé polovině roku u Hradecké Drbny a Plzeňské Drbny. Hradecká Drbna zůstala za očekáváním, proto vydavatel sahá ke změně na postu šéfredaktora. Plzeňská Drbna je nejčerstvějším přírůstkem ve skupině.
Vydavatelství TRIMA NEWS na začátku tohoto roku uvedla, že letos otevře minimálně ještě jednu pobočku, což by mělo vést k posílení role Drbny v oblasti regionálního zpravodajství.
„Jsem rád, že stále dokážeme překonávat vlastní rekordy návštěvnosti a počet reálných uživatelů. Je to především zásluha šéfredaktora Michaela Daňka a regionálních šéfredaktorů. Každé medium však musí umět skvělá čísla prodat. Jsem tedy rád, že se nám pomalu vracejí investice do technologických řešení. Ty nám umožňují uspokojit potřeby i těch nejnáročnějších inzerentů,” uvedl za TRIMA NEWS s.r.o. Libor Matoušek.