Počasí dnes4 °C, zítra9 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Praha turisté znovu zvolili TOP destinací roku 2015

Půvaby české metropole oceňují odborníci i samotní cestovatelé. Praha totiž letos obhájila své místo v TOP 25 destinacích světa portálu TripAdvisor. Ocenění „Travelers' Choice“, ve kterém hlasují přímo turisté, ji pasovalo na páté místo v žebříčku nejatraktivnějších destinací roku 2015. Nejpopulárnějším cílem se letos stala marocká Marakéš.

Uživatelé cestovatelského portálu TripAdvisor vybírají TOP destinace podle jejich historického a kulturního dědictví a pestrosti turistické nabídky. Výběr zohledňuje hodnocení města lidmi, kteří ho navštívili v uplynulých dvanácti měsících. Praha se letos umístila za Hanojí, Istanbulem, kambodžským Siem Reap a vítěznou Marakéší. 

„Fakt, že Praha je vlastně jedničkou mezi evropskými destinacemi, nás moc těší. Nechali jsme za sebou velká města, jako jsou Řím, Londýn i Paříž a to je dobrá zpětná vazba. Turisté o nás vědí a jejich hodnocení je známkou toho, že Praha právem patří mezi nejkrásnější místa světa,“ říká ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism Nora Dolanská.

Praha slaví úspěchy také u ruských turistů. Na moskevském veletrhu cestovního ruchu MITT byly vyhlášeny výsledky obdobné ankety „Star of Travel.ru“, v níž Praha získala ocenění za nejlepší víkendovou destinaci pro rok 2015.

Zdroj: Prague City Tourism
Foto: maroko-afrika.sweb.cz

Štítky Praha, TripAdvisor, ČR, turistika, Pražská informační služba, Istanbul, Nora Dolanská, Hanoj, Řím, Londýn, Paříž, Siem Reap

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Praha turisté znovu zvolili TOP destinací roku 2015  |  Domácí  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.