České Budějovice, 9. července 2015 – Tmavý ležák z pivovaru Budějovický Budvar, který se do USA a některých dalších zemí vyváží pod značkou CZECHVAR, uspěl ve významné pivní soutěži „2015 U.S. Open Beer Championship“ a získal bronzovou medaili. V letošním sedmém ročníku soutěže bylo hodnoceno přes 4000 vzorků piva a cideru v 85 pivních stylech, které přihlásily pivovary z 12 zemí, včetně Belgie, Německa a Británie. V porotě zasedli odborníci z USA, Kanady a Anglie. Více informací o soutěži najdete zde.
„Tmavý Czechvar vyvážíme do USA teprve od roku 2012 a věříme, že i díky medaili z této soutěže zájem o náš tmavý ležák v severní Americe dále poroste,“ říká Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru. Distributorem značky CZECHVAR na území USA je od roku 2012 společnost United States Beverage (dále jen USB). Je to společnost zaměřená na import a marketing super-prémiových a tzv. „craft beer“ značek do USA. V roce 2014 zvýšila USB prodej značky CZECHVAR v USA meziročně o 19%. Do USA se aktuálně vyváží světlý ležák CZECHVAR v lahvích i sudech, tmavý ležák v lahvích a nevratných sudech KEY-KEG a také sezónní specialita – tmavý ležák s višní B:CHERRY.
Značka CZECHVAR byla vytvořena pro trh v severní Americe v roce 2000, neboť na území severně od Panamy nesmí Budějovický Budvar na základě známkoprávní smlouvy z roku 1939 používat své tradiční ochranné známky „Budweiser Budvar“, „Budweiser“, „Budweis“ nebo „Bud“. I proto je na etiketách piva CZECHVAR místo jména výrobce uvedena jen zkratka „B.B.N.P.“, složená z počátečních písmen plného názvu pivovaru (Budějovický Budvar, národní podnik).
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.