Počasí dnes17 °C, zítra12 °C
Čtvrtek 10. října 2024  |  Svátek má Marina
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Čechům na dovolené nejvíc chybí český chleba a pivo. Po návratu míří nakoupit

PR článek

Kam vedou první kroky Čechů po návratu z letních zahraničních dovolených? Není to hospoda s českým čepovaným pivem, jak by se mohlo nabízet. A to dokonce ani v případě mužů. Nejrychleji míříme do českých obchodů, kam chodíme nakoupit typicky domácí potraviny, které nám při cestách k moři, na hory nebo za poznáním chybějí. Ukázal to průzkum řetězce PENNY. Při prvním rychlém nákupu v košíku nesmí chybět zejména pečivo – chléb, rohlíky, ale i sladkosti v čele s koláči a pochopitelně i zmíněné pivo.

Čechům se na zahraničních dovolených opravdu stýská po potravinách, pochutinách a nápojích s typicky českým chutěmi. První kroky hned 42 procent z nás po návratu z dovolených totiž vedou do prodejen s potravinami. O něco častěji se přitom o tyto nákupy starají ženy (45 %) než muži (39 %). Data vyplývají z průzkumu uskutečněnému v aplikaci Instant Research na vzorku 1000 repondentů.

Nejčastěji se Čechům na dovolených stýská po tradičním bochníku chleba, který chybí více než polovině dotázaných (55 %). Stejně tak české rohlíky a housky jsou podle čtyř Čechů z deseti (39 %) tím, co na dovolené postrádají. Není velkým překvapením, že se na předních příčkách v tomto pomyslném žebříčku umístilo také české pivo, které chybí v průměru 37 % dotázaným. Prim zde podle očekávání hrají muži, na pivo je natěšena skoro polovina z nich (48 %), proti pouhé čtvrtině žen (26 %). U žádné jiné položky není mezi oběma pohlavími tak výrazný rozdíl. 

Necelé čtvrtině respondentů schází na dovolené zase české knedlíky (24 %). A také sladké pečivo je to, na co se Češi těší domů. Nejčastěji pak na koláče (20 %) nebo buchty (18 %). Co Češi dnes již naprosto oželí jsou „české“ konzervy – na ty se těší jen 5 procent z nás.

Ženy za rodiči, muži na pivo

Druhé místo mezi aktivitami, kterým se věnujeme bezprostředně po návratu ze zahraničí, mají muži a ženy rozdílné. Ženy dávají přednost návštěvám rodičů a nejbližších příbuzných (33,5 %), muži naopak preferují návštěvu pivnice nebo hospůdky s čepovaným pivem (25 % z nich).

Starší generace si pak velmi ráda po návratu domů pustí českou televizi (21 %), zatímco mladí lidé volí i nějakou sportovní aktivitu (12 %). Celkem pětina respondentů napříč všemi věkovými skupinami také uvedla (21 %), že si jako první dopřejí procházku českou přírodou.

„Výsledky našeho průzkumu potvrdily to, že se Češi po dovolené těší na potraviny, které jsou spojeny s tradiční českou kuchyní. V PENNY nabízíme každý týden stovky produktů v akci, a to včetně pečiva, piva nebo zmrzlin, které po dovolené určitě přijdou vhod a zákazníkům pomohou cítit se zase jako doma,“ říká Tomáš Kubík, tiskový mluvčí společnosti PENNY.

O společnosti PENNY MARKET Česká republika
Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 420 prodejen, tedy nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program PENNY karta.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky pivo, chléb, jídlo, Penny Market, průzkum, pečivo, Česko, obchod, Tomáš Kubík, REWE Group

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Čechům na dovolené nejvíc chybí český chleba a pivo. Po návratu míří nakoupit  |  Domácí  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.