Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Energeticky úsporné bydlení a maximální pocit bezpečí jsou dvě největší preference klientů největšího pronajímatele v Česku, ukázal každoroční průzkum

PR článek

Na prvním místě bezpečí v domech i v jejich okolí, na druhém nejnižší možné náklady na energie. Dvě největší priority, kterým by se společnost Heimstaden podle svých nájemců měla věnovat. Vyplývá to z výsledků každoročního plošného průzkumu spokojenosti klientů. Jde o nejrozsáhlejší dotazníkový projekt tohoto typu v oblasti bydlení v Česku. Díky zpětné vazbě dostává Heimstaden celou řadu impulzů pro další zlepšování a zefektivnění služeb, produktů i komunikace s klienty.

Dotazník obdrželi klienti, kteří bydlí u společnosti Heimstaden déle než tři měsíce. Na sadu 80 otázek rozdělených do několika okruhů odpovědělo přes šest tisíc lidí. „Výsledky nás potěšily a spokojenost našich klientů se nám daří dlouhodobě zvyšovat. Rozhodně to ale neznamená, že bychom se nechtěli v mnoha oblastech dále zlepšovat. Díky našemu každoročnímu průzkumu máme cennou podrobnou zpětnou vazbu v mnoha konkrétních oblastech, podloženou velkým množstvím dat, i srovnání s dalšími zeměmi, ve kterých naše společnost působí,“ uvedl generální ředitel české pobočky Heimstaden Jan Rafaj.

Nejdůležitější závěry průzkumu spokojenosti klientů Heimstaden:

  • Zvýšil se pocit bezpečí v domácnosti i veřejných prostorách.
  • Vzrostla spokojenost s informovaností o opravách a připravovaných akcích v rámci údržby.
  • O 6,5 procenta se zvýšila spokojenost s údržbou a celkovým vzhledem okolního veřejného prostranství.
  • Prostor pro zlepšení klienti naopak vidí v rychlosti reakcí na svou e-mailovou komunikaci. Pro řadu z nich je totiž e-mail preferovaný komunikační nástroj.
  • Rozhodujícím kritériem pro výběr bydlení je pocit bezpečí v bytě i mimo něj a dále energetická úspora.

„Ohlasy klientů nám jen potvrzují, že masivní zateplování, ve kterém budeme pokračovat i příští rok, dává smysl nejen ekologický, ale především ekonomický. Souběžně budeme i nadále v bytových domech instalovat kamery s kvalitní technologií. Rovněž plánujeme pokračovat v instalaci vyšších řad bezpečnostních zámků u vchodových dveří,“ vysvětluje Jan Rafaj.

Pro další zrychlení komunikace s klienty bude Heimstaden rozšiřovat sadu komunikačních kanálů o další, efektivnější nástroje. „Připravujeme zavedení kontaktního formuláře, který nahradí e-mail, což nám umožní tyto požadavky lépe třídit a rychleji odbavovat. Souběžně chceme i nadále zákazníky motivovat k využívání aplikace Můj domov. Ta umožňuje klientům z pohodlí domova jednoduše hlásit požadavky, dozvídat se o novinkách a navíc v ní mají veškerou dokumentaci po ruce,“ uzavírá Jan Rafaj.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky průzkum, bydlení, Česko, Heimstaden, Jan Rafaj

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.