Pražská informační služba (PIS) hledá mediální agenturu, která pomůže s propagací Prahy na internetu a sociálních sítích. Za tříletou kampaň zaplatí příspěvková organizace Prahy 42 milionů korun. Informovala o tom dnes ředitelka Nora Dolanská. Proti záměru se už dřív postavila opoziční ČSSD, která kampaň považuje za plýtvání penězi.
PIS chce cílit na Německo, Rusko, Velkou Británii, Itálii a USA, zaměří se také na země s vysokým turistickým potenciálem, jako jsou Čína, Rusko a Jižní Korea. "Chceme, aby se Praha v zahraničí ukázala v co nejlepším světle a díky kampani přilákala co nejvíce návštěvníků,“ uvedla Dolanská.
Třeba čínské turisty chce oslovit prostřednictvím sociální sítě Weibo, na které je registrováno na půl miliardy uživatelů. V Rusku se zase zaměří na komunikaci na síti Vkontakte.ru, která je ruskou obdobou sítě Facebook.
Letos bude mít vítězná agentura k dispozici 22 milionů korun. Zadávací dokumentaci najdou zájemci na webových stránkách www.praguecitytourism.cz. PIS provozuje mimo jiné turistická informační centra, zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.
Zdroj: ČTK
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.