Pondělí 7. 4. 2025  |  Svátek má Heřman / Hermína

Pražská informací služba utratí 42 milionů za prezentaci na webu

Pražská informační služba (PIS) hledá mediální agenturu, která pomůže s propagací Prahy na internetu a sociálních sítích. Za tříletou kampaň zaplatí příspěvková organizace Prahy 42 milionů korun. Informovala o tom dnes ředitelka Nora Dolanská. Proti záměru se už dřív postavila opoziční ČSSD, která kampaň považuje za plýtvání penězi.

PIS chce cílit na Německo, Rusko, Velkou Británii, Itálii a USA, zaměří se také na země s vysokým turistickým potenciálem, jako jsou Čína, Rusko a Jižní Korea. "Chceme, aby se Praha v zahraničí ukázala v co nejlepším světle a díky kampani přilákala co nejvíce návštěvníků,“ uvedla Dolanská. 

Třeba čínské turisty chce oslovit prostřednictvím sociální sítě Weibo, na které je registrováno na půl miliardy uživatelů. V Rusku se zase zaměří na komunikaci na síti Vkontakte.ru, která je ruskou obdobou sítě Facebook. 

Letos bude mít vítězná agentura k dispozici 22 milionů korun. Zadávací dokumentaci najdou zájemci na webových stránkách www.praguecitytourism.cz. PIS provozuje mimo jiné turistická informační centra, zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.

Zdroj: ČTK

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Praha, PISA, Nora Dolanská, ČSSD, Pražská informační služba, Rusko, USA, Itálie, Německo, Čína

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.