Když České dráhy pustily do světa nová propagační lízátka, asi nečekaly, že vyvolají tak velký ohlas. Mnozí spekulují nad tím, jestli mají představovat nějaký konkrétní tvar. Podle společnosti mají vypadat jako lísteček.
Fotku lízátka umístila na svém facebookovém profilu skupina Žijeme Rychnovem. Pod příspěvkem se ihned rozjela diskuze. „Hezké. Asi myšleno tak, že když se chlap vrací domů vlakem za svou milou, tak může už v tom vlaku trénovat techniku,“ napsal Raďas. Uživatelka Šárka reagovala otázkou. „A pro dámy nic nemají?“
Někteří se opírali do toho, že by České dráhy měly investovat do smysluplnějších věcí. „Kdyby raději dbaly na čistotu ve vlacích, udělaly by dobře. Peníze za takovou kravinu by spíš potěšily uklízečky, které musí bordel ve vagonech a na WC uklízet. Vím, že jsou lidi prasata, ale kolikrát je fakt o zdraví vlakem cestovat,“ napsala své vyjádření Jana. Další se pustili do situace kolem dopravců. „No jo. Ukazuje to, kam směřují národní dopravní podniky,“ píše například David.
Podle vyjádření společnosti, která lízátka dodala, je vše v pořádku. „Jedná se o běžný tvar, má napodobovat lísteček,“ sdělila firma serveru blesk.cz. Pro zákazníky je prý hlavní chuť a obal, nikoliv tvar.