Vydavatelství Vltava Labe Media loni prohloubilo ztrátu z 18 milionů na 83,6 milionu korun. Tržby vydavatele novin Deník klesly zhruba o desetinu na 1,46 miliardy korun. Vyplývá to účetní závěrky společnosti.
Celková čtenost titulů sítě Deník se v druhém pololetí pohybovala kolem 511 tisíc čtenářů, což je růst o 4000 lidí proti předchozímu období. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách (77 tisíc lidí) a Moravskoslezském kraji (74 tisíc lidí).
Firma se loni sloučila s dceřinými společnostmi Annonce, Websitemaster a Grand Real City a dále převzala aktivity související s vydáváním titulů Receptář a Automodul.
Vltava Labe Media patří pod investiční skupinu Penta Investments. Počet zaměstnanců loni klesl o 51 na 900 lidí. Druhé největší české vydavatelství s tržním podílem kolem 17 procent vedle Deníku vydává lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, několik TV magazínů a měsíčníky Dům a zahrada a Receptář. Součástí portfolia jsou internetové tituly annonce.cz, denik.cz, dotyk.cz, kafe.cz, tipcars.com, cars.cz, automix.cz a automodul.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.