Počasí dnes9 °C, zítra9 °C
Neděle 24. listopadu 2024  |  Svátek má Emílie
Bez reklam

Drbna má za sebou další milník. Překonala hranici milionu reálných uživatelů měsíčně

Milion reálných uživatelů měsíčně. Takový byl vytyčený cíl skupiny webů regionálního zpravodajství Drbna, kterou provozuje vydavatelství TRIMA NEWS. V březnu roku 2020 se podle výsledků měření projektu NetMonitor tuto hranici podařilo významně přesáhnout. Jako celek měla Drbna víc než 1,2 milionu unikátních čtenářů a téměř 8 milionů zobrazených stránek.

„Pokořili jsme další důležitou metu, což nás všechny samozřejmě těší. Snad jen bych byl radši, kdybychom tento úspěch mohli oznámit v jiných časech. K milionu čtenářů jsme každopádně mířili již v předchozích měsících, tudíž bez ohledu na koronavir, který je aktuálně bezesporu nejsledovanějším tématem, a to i z hlediska lokální žurnalistiky,“ říká jednatel TRIMA NEWS Libor Matoušek a dodává, že ještě více než statistiky ho těší uznání kolegů z oboru, včetně těch z velkých mediálních domů. „Drbna je dnes významným hráčem na mediálním trhu, přičemž každým rokem výrazně rosteme. Aktuální čísla to potvrzují. Motivují nás a ženou dál.“

Šéfredaktorem Drbny je Michael Daněk, který vyzdvihuje práci všech regionálních redakcí. „Březen byl pro všechny nesmírně náročný. Mimořádná situace vyžadovala maximální nasazení, proto bych chtěl poděkovat třem desítkám členů našeho týmu za vynikající práci. Rekordní čísla jsou zároveň závazkem. Nasazenou laťku musíme nejen udržet, ale nejlépe ji stále zvyšovat.“

„Na nouzový stav musel reagovat i náš obchodní tým. Ke komunikaci mimo jiné využíváme moderní technologie, především pak s většími firmami. Je nám jasné, že je doba složitá, proto jsme pro inzerenty připravili výrazně výhodnější nabídky kampaní. Snažíme se pomáhat segmentům, které jsou oslabené krizí. S citem navrhujeme klientům kampaně na míru, snažíme se obecně ke každému přistupovat individuálně. Zpětná vazba je skvělá a pro nás je tou nejlepší vizitkou,“ říká obchodní ředitelka Šárka Šnedorferová.

Drbna je dynamicky rozvíjející se zpravodajské médium. Pilotním projektem byla Budějcká Drbna, která vznikla v roce 2011. Díky neotřelému a svěžímu přístupu ke zpravodajství se rychle dostala do povědomí, přičemž dokázala zaujmout i mladší generaci. Dnes se redakce Drben nacházejí také v Praze, Brně, Plzni, Liberci, Olomouci, Jihlavě, Hradci Králové a Karlových Varech. Do budoucna se počítá s rozšířením do dalších regionů. „Těší mě, že jsme za celou dobu neuhnuli z naší filozofie a že stále máme plno energie na posouvání vlastních hranic. Je před námi ještě dlouhá cesta a já se na ni nesmírně těším,“ dodává Libor Matoušek, který je zakladatelem celého projektu.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky Drbna, Libor Matoušek, Petr Jiřička, Michael Daněk, Šárka Šnedorferová, Drbna.cz, Praha, Brno, Plzeň

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Petr Dvořák

Jen tak dál. Dokud Drbna nezačne mazat někdy nepříjemné nebo ironické komentáře, samozřejmě v rámci slušnosti, má budoucnost. Hlavně nesklouznout do hnusu FB nebo Twitteru a u nás do zcela otevřené cenzury na Novinkách. Tam po doživotním zablokování většiny nepohodlných profilů jsou dnes diskuse, jak když se díváte na Karafiátovy Broučky: Poletují s lucerničkami, blábolí a po skončení vlastně netušíte, o čem to bylo a co vám chtěli sdělit.

Neděle, 7. března 2021, 09:46Odpovědět

Drbna má za sebou další milník. Překonala hranici milionu reálných uživatelů měsíčně  |  Domácí  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.