Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekSobota, 14. listopadu 2020, 12:00
Řetězec dm drogerie markt v ČR v uplynulém obchodním roce, který trval od loňského října do letošního 30. září, zvýšil obrat o osm procent na zhruba 11,5 miliardy korun. Jeho e-shop zaznamenal meziroční růst o více než 88 procent. Drogistická síť ve zmíněném období modernizovala 20 prodejen a otevřela sedm nových.
„Prodejci potravin a drogerie mohli na rozdíl od mnoha jiných obchodníků i během nejpřísnějších vládních opatření dál nabízet zboží každodenní potřeby. Agilita a velká soudržnost spolupracovníků naší společnosti umožnily velmi rychle prozákaznicky reagovat s ohledem na nové, neustále se měnící podmínky. K úspěšnému překonání tohoto nelehkého období přispělo i to, že jsme v průběhu krize mohli sáhnout na vytvořené rezervy a těžit z prozíravých investic. Ať už do vybavení prodejen nebo výpočetní techniky, do kvalifikace a samostatnosti spolupracovníků. Kromě toho nám pomohla také důvěra a loajalita našich zákazníků,“ shrnul jednatel společnosti dm Gerhard Fischer.
Podle Store Equitiy Indexu renomované výzkumné agentury AC Nielsen má značka dm velký náskok před všemi ostatními obchodníky na trhu s potravinami a drogistickém trhu. Společnost dm boduje především v oblasti šíře sortimentu a kvality dm značek. Další pozitivní zpětnou vazbou je ocenění Mastercard Obchodník roku 2019 v kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií, kdy společnost dm obhájila vítězství z roku 2018. Ocenění však získala drogerie během roku mnohem více.
Obvyklý chod poboček letos výrazně ovlivnila koronavirová pandemie. Nasazení zaměstnanců společnost ocenila mimořádnou odměnou v celkové výši 25,1 milionů korun. Zaměstnanci prodejen a centrální logistiky, kteří se aktivně podíleli na zásobování během první fáze pandemie, obdrželi tuto odměnu již za březen. V září předala společnost dm všem spolupracovníkům, bez ohledu na pracovní pozici, výši úvazku či příjmu, mimořádnou odměnu „Zůstaň zdráv“ ve výši tři tisíce korun, která byla nahrána na elektronickou Multi Pass kartu. Jejím účelem je podpora zdraví, pohody a fyzické kondice podle individuálního výběru jednotlivých spolupracovníků.
Drogerie stále klade důraz na společenskou zodpovědnost. Koncem roku 2019 se společnost dm zapojila do celostátní Sbírky potravin. V jejích prodejnách se projevila výrazná mezilidská solidarita, kdy zákazníci darovali více než 14 tun zboží, což je výtěžek, který opět překonal minulé ročníky. Jako reakce na slevové šílenství známé veřejnosti pod názvem „Black Friday“ spustila dm druhý ročník „Giving Friday“: I tehdy šlo o procenta, ale tentokrát ve formě daru ve výši 5 procent denního obratu. Tato částka byla dm navýšena na celkem dva miliony korun a směřovala na aktivity posilující vazby mezi dětmi a seniory. Celkový výtěžek byl na základě hlasování veřejnosti rozdělen mezi 70 vybraných domovů nebo institucí pro seniory.
Naopak díky zapojení do projektu „Pomoc nemocnicím“ předala společnost dm přímo na speciální Covid pracoviště nezbytné drogistické produkty dm značek. Do deseti podpořených nemocnic tak směřovalo 11 566 výrobků osobní hygieny v hodnotě bezmála 280 tisíc korun.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.