Tisková média loni kvůli krizi přišla o skoro dvě miliardy korun

Autoři | Foto pixabay.com

Tisková média loni zaznamenala výpadek příjmů téměř dvě miliardy korun. Většinu ztrát tvoří pokles inzerce, výrazně však ubylo také prodaných vydání. Prodej výtisků deníků meziročně klesl o téměř 94 tisíc, časopisů se pak prodalo až o 446 tisíc méně. Vyplývá to z aktualizovaných odhadů Unie vydavatelů. Hlavním důvodem poklesů byla koronavirová krize.

Podle unie vloni klesly čisté příjmy z inzerce až o 26 procent, což představuje zhruba 1,1 miliardy korun. Dalších 844 milionů tvoří výpadky výnosů z prodejů tisku v loňském roce.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky ČR, média, trh, koronavirus, Unie vydavatelů, koronavirová krize

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.