Počasí dnes4 °C, zítra9 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Baví mě objevovat stále nové příběhy, říká autorka firmových oscarů

PR článek

Lenka Hlavatá je ředitelkou poradenské společnosti Hlavatý & Partners Consulting Group, která před lety založila ocenění Český Goodwill. Tak zvané firmové oscary právě přijímají nominace do 9. ročníku, a tak jsme pro vás zjišťovali podrobnosti.

Prozraďte nám, Lenko, co je podstatou ocenění Český Goodwill?
Podstatou ocenění je veřejně vyjádřit uznání podnikatelům, kteří ke svému podnikání přistupují zodpovědně, jednají čestně a chovají se zodpovědně vůči svému okolí. Český Goodwill je ocenění pro firmy, kterých si lidé právě za tento přístup váží.  Jsou to takové firmové oscary pro ty, na kterých stojí celá česká ekonomika.

Zároveň prostřednictvím projektu Český Goodwill představujeme podnikatele a jejich příběhy, ve kterých společně poukazujeme na to, že i podnikatelé jsou obyčejní lidé z masa a kostí, kteří mají své slabé stránky, nejistoty a obavy, ale také je spojuje silný vnitřní drive, houževnatost a potřeba měnit svět kolem sebe k lepšímu. Ruku v ruce s tím jde také šíření povědomí o tom, co vlastně podnikání obnáší a co všechno musí každý podnikatel a jeho firma zvládnout.

Kdo se může projektu zúčastnit?
Zúčastnit se může opravdu každý. Každý, kdo si váží poctivých českých podnikatelů, se může zapojit právě nyní, tím, že pošle nám pošle nominaci. Nominovat můžete firmu, pro kterou pracujete, svého obchodního partnera, nebo jednoduše značku, kterou obdivujete. Nominovat lze zdarma a jednoduše online na www.cesky-goodwill.cz.

Zdarma je také účast v projektu pro firmy, které nominujete. Navíc neklademe žádné limity ve smyslu velikosti firmy, ať už z hlediska obratu, nebo počtu zaměstnanců. Oceňujeme jak velké nebo střední firmy, tak i živnostníky nebo neziskové organizace. Letos běží už devátý ročník a vidíme zcela zřetelně, že všech těchto firem si lidé váží z nejrůznějších důvodů.



Jak ocenění probíhá?
Právě teď běží nominační fáze, nominace od veřejnosti přijímáme do konce června. Poté je zpracujeme a oslovíme nominované s tím, že byli nominováni a dotazem, zda jsou připraveni nominaci přijmout. Pokud odpoví kladně, připravíme společně medailonek, který představí nominovanou osobu i firmu, a ten 31. srpna uveřejníme na webových stránkách projektu.

Na základě těchto nominačních medailonků finalistů pak budou mít lidé možnost hlasovat a volit Osobnost Český Goodwill. Také bude zasedat odborná porota, která udělí firmové oscary v kategoriích Tradice, Inovace, Partner a Made in Czechoslovakia. Tradičním vyvrcholením 9. ročníku bude galavečer, na kterém budou ocenění slavnostně udělena. Ten je letos plánován na druhou polovinu října.

Když jste zmínila odbornou porotu, prozradíte nám, kdo v ní zasedá?
Odbornou porotu sestavujeme z ambasadorů projektu, kteří jsou váženými osobnostmi v oborech, ve kterých působí, a také z partnerů projektu. Mohu s radostí říci, že v posledních letech mezi nimi převažují podnikatelé, kteří sami firmového oscara získali a projekt se jim natolik zalíbil, že se rozhodli aktivně se podílet na jeho dalším rozvoji. Hodnoty ocenění Český Goodwill jsou jim blízké, a navíc vědí přesně, o čem podnikání je.

Co ocenění firmám přinese?
Příjemné překvapení, nevšední zážitek, nová přátelství s lidmi, kteří jsou stejné nebo velmi podobného smýšlení. Krom toho také finalisté ocenění získávají možnost masivní marketingové podpory. Ať už ve spolupráci s našimi mediálními partnery, nebo v našich vlastních médiích, která kolem projektu v průběhu let vznikla. Vydáváme vlastní magazín, tvoříme různé speciální projekty, nebo třeba od začátku letošního roku máme vlastní podcast Goodwill Talks: od píky až na vrchol, který si poměrně rychle získal širokou základnu posluchačů.

Samozřejmě už spolu s firmovými oscary získávají oceněné firmy řadu cen, které napomáhají rozvoji jejich podnikání, každoročně v hodnotě zhruba půl milionu korun. Stejně tak myslíme i na nominující veřejnost a ten, kdo nominuje podnikatele, který zvítězí v kategorii Osobnost, se také může těšit na zajímavou odměnu. Letos se navíc všichni, kdo chtějí podpořit myšlenku ocenění Český Goodwill, mohou zapojit do naší citrónové výzvy.

 

Chápu, že veřejnost hraje dost důležitou roli v projektu Český Goodwill. Je to tak?
Ano, je to tak. Veřejnost má přímo zásadní úlohu. Na nominacích veřejnosti je celý projekt založený. Díky tomu každý rok objevujeme bezpočet podnikatelských příběhů, které by jinak zůstaly neznámé. Je to jeden z momentů, který mě osobně na celém projektu baví nejvíc. Stejně jako to, že máme tu čest tvrdě pracujícím podnikatelům každý rok sdělovat, že si jich lidé za jejich úsilí váží.

Tak to je krásné poslání. Děkujeme Vám za příjemný rozhovor a přejeme, ať se vám nominací na firmové oscary do 30- června sejde co nejvíce.

Nad transparentním průběhem dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech. Mediálními partnery jsou Active Radio, Drbna, Flying Revue a FTV Prima. Partnery ocenění Český Goodwill 2021 jsou společnosti X Production Digital, LORIKA CZ, Etnetera Group a HELUZ.

Nominujte už dnes na www.cesky-goodwill.cz.

Lenka Hlavatá 

Řídí rodinnou firmu Hlavatý & Partners Consulting Group (HPCG), která se věnuje poradenství v řízení podniku. Mezi aktuálně nejfrekventovanější oblasti, které v českých firmách řeší, patří optimalizace procesů, digitalizace a nástupnictví.

V roce 2013 se konal první ročník ocenění Český Goodwill, který je autorským projektem HPCG. Za uplynulých osm let firmové oscary získalo 113 firem, kterých si lidé váží. V rámci hlasování v kategorii Osobnost veřejnost zaslala přes 76 tisíc hlasů.

Ohodnoť článek

Štítky Český Goodwill, Lenka Hlavatá, rozhovor, HPCG, ocenění, projekt, podnikání, Heluz, FTV Prima, Etnetera Group a.s., TÜV SÜD Czech, Československo

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Baví mě objevovat stále nové příběhy, říká autorka firmových oscarů  |  Domácí  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.