Koukají na to jako vejři. Tak komentoval budějcký opoziční zastupitel a jihočeský hejtman Martin Kuba (ODS) zprávu, kterou obdrží lidé, když přes internet řeší nový občanský průkaz. Potvrzení totiž chodí z adresy noreply@kadlecelektro.cz. Vedení města věc bude řešit, ubezpečil radní Viktor Vojtko (STAN).
Na věc upozornil Martin Kuba při dnešním jednání zastupitelů, když se řešilo, že bude mít radní Viktor Vojtko na starosti oblast IT. „Po 3,5 letech jste se dostali do toho, že si občan objedná občanku a přijde mu potvrzení ze serveru kadlec elektro. Lidi na to koukají jako vejři a vůbec to nechápou. To je výsledek vaší digitalizace a fungování úřadu,“ prohlásil Kuba.
Ten na svém facebookovém profilu zveřejnil zprávu, kde je vidět adresa noreply@kadlecelektro.cz. „Ano, poprvé jsem omylem smazala, protože jsem myslela, že je to něco úplně jiného, vůbec mě nenapadlo, že by se mohlo jednat o potvrzení registrace z magistrátu,“ komentovala příspěvek Blanka Králová.
Jeho slova pak podpořil jeho spolustraník a opoziční zastupitel Petr Maroš (ODS). „Nerad bych, aby zapadla poznámka pana hejtmana ohledně toho, odkud chodí objednávky na vyzvednutí občanky. Kdyby mi v dnešní době spamů přišla taková výzva, osobně bych to hned smazal, protože bych se bál, že to je spam. Prosím, věnujte se tomu, příliš důvěry to nesposkytuje a určitě to je řešitelné,“ vyzval.
Od dnešního dne má na starosti oblast IT radní Viktor Vojtko, který už kvůli svým povinnostem není náměstkem. Kromě IT má na starosti ještě cestovní ruch. „Děkuji za podnět. Poznamenal jsem si to. Podívám se na to co nejdříve, abychom to vyřešili. Samotného mě to překvapuje, že je něco takového takto nastaveno. Pokusím se s tím něco udělat,“ reagoval.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.