Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 25. dubna 2024, 12:37, aktualizováno 25. dubna 2024, 12:45
Praha 25. dubna 2024 (PROTEXT) - Tesco rozšířilo nabídku výhodných menu do všech prodejen, dostupná jsou rovněž na Tesco Online nákupech. Kombinaci hotového jídla, sendviče, bagety, wrapu, salátu a nápoje si vybírá zákazník sám.
„V rámci našeho výhodného menu si zákazníci mohou rychle a jednoduše pořídit vynikající a vysoce kvalitní jídlo naší privátní značky Tesco spolu s nápojem za skvělou cenu. Sami si vyberou, na co přesně mají právě chuť. Po úspěšném testování novinky v několika prodejnách minulý podzim jsme se rozhodli rozšířit tuto možnost do celé naší sítě. Stále pracujeme na tom, abychom neustále zlepšovali služby pro naše zákazníky a přemýšlíme, jak nabídku ještě více zatraktivnit. Jedna z možností, kterou zvažujeme, je přidání sezónních chutí," uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku.
Malé jídlo v kombinaci s nápojem je k dostání za 69,90 Kč, přičemž zákazníci mohou vybírat z 15 různých druhů sendvičů, baget, wrapů nebo salátů a 10 druhů nealkoholických nápojů. Mezi nejoblíbenější patří bageta s kuřecími stripsy, sendvič s tuňákem a pikantní kuřecí salát. Za hlavní jídlo a nápoj zaplatí zákazníci 99,90 Kč, na výběr mají ze 32 různých pokrmů. Mezi nejžádanější patří svíčková omáčka s hovězím masem a knedlíkem, tagliatelle s kuřecím masem a dýní a kuře na paprice s rýží. A nejpopulárnějším nápojem je plechovka Coca-Coly. S největším zájmem se firma setkává zejména v menších prodejnách v centrech měst, které jsou blízko kanceláří a škol.
Více o výhodné nabídce najdete zde: https://itesco.cz/akcni-nabidky/akce-souteze/vyhodne-menu/
Tesco Stores ČR, a.s.
Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.
V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhodujete, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.
Zdroj: TESCO Stores
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.