Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 29. dubna 2024, 16:42, aktualizováno 29. dubna 2024, 16:53
Praha 29. dubna 2024 (PROTEXT) - Počtvrté bylo potvrzeno, že si nejlevněji nakoupíte v Lidlu! Cenový test byl proveden za účasti notáře dne 10. dubna 2024 v prodejnách obchodních řetězců Lidl a Penny v Praze. A jelikož se pomalu rozjíždí oblíbená grilovací sezóna, zaměřili jsme se tentokrát na potraviny, které spotřebitelé běžně nakupují na grilování. Proces srovnání nakoupených potravin byl objektivní z hlediska srovnatelnosti cen i kvality produktů a celý jeho průběh ověřil notář.
Produkty byly vybrány z kategorie základních potravin a všechny porovnávané výrobky musely mít stejné klíčové parametry, jako je shodná hmotnost, velikost či objem. Zároveň šlo o produkty, které nebyly v žádné slevové akci a nevztahovaly se na ně případné věrnostní programy. Již počtvrté jsou výsledky potvrzením závazku společnosti Lidl poskytovat zákazníkům tu nejvyšší kvalitu, ale také důkazem, že nakupovaní v Lidlu je skvělou volbou pro rodinné rozpočty.
V rámci srovnávacího testu bylo vybráno 29 produktů běžné spotřeby, zejména pod vlastními značkami, které zákazníci běžně nakupují v grilovací sezóně. Jednalo se např. o drůbeží hamburger, anglickou slaninu, hořčici plnotučnou, hamburgerové housky či čerstvý sýr Cottage. Kompletní výsledky srovnávacího nákupu naleznete na Srovnání (lidl.cz).
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
<!-- PRILOHA("705679","PDF","Lidl - srovnávačka") --> |
Zdroj: Lidl
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.