Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 8. května 2024, 18:46, aktualizováno 8. května 2024, 19:00
Los Angeles (USA) 8. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Lionel Messi, Noah Kahan, John Legend a Shakira zvou v nové kampani členy věrnostního programu k prozkoumání hotelů a kaváren Hard Rock po celém světě
Společnost Hard Rock International oznamuje globální start jedinečného věrnostního programu Unity by Hard Rock™, který přináší členům výhody ve více než 200 Hard Rock hotelech, kavárnách a Rock Shopech po celém světě jednoduše za to, že dělají, co je baví. Kultovní značka v oblasti pohostinství, zábavy a životního stylu oslavuje spojení svých nabídek pro hosty v novém věrnostním programu pod heslem „Come Together - Spojme se", a to „s malou pomocí svých přátel" – světové fotbalové a kulturní ikony Lionela Messiho, multiplatinového zpěváka a skladatele nominovaného na GRAMMY® Noaha Kahana, kritikou uznávaného multiplatinového umělce, producenta a člena „klubu EGOT" Johna Legenda a globální superstar a nositelky GRAMMY® Shakiry. Ti všichni si zahráli v právě startující vícekanálové kampani „Come Together" podbarvené stejnojmennou klasikou od Beatles, kterou exkluzivně pro tento projekt nahrál Kahan.
Propojení značky Hard Rock s jedinečnými cestovními a zábavními zážitky ještě posílí program Come Together Experiences, který nabídne členům klubu Unity další šanci zažít něco neopakovatelného. Podrobnosti o této sérii mezinárodních slosování, která bude přinášet úžasné příležitosti po celý rok, najdete spolu s pokyny pro přihlášení na unity.hardrock.com/come-together. Do prvních dvou z mnoha slosování se lze přihlásit již nyní:
Další informace naleznete v úplné tiskové zprávě společnosti Unity by Hard Rock zde nebo na adrese unity.hardrock.com.
Video - https://www.youtube.com/watch?v=myGO7xRYpzk
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg
Kontakt: Jonathan Goldman, jgoldman@golin.com
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.