Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 17. května 2024, 13:32, aktualizováno 17. května 2024, 13:38
Čching-tao (Čína) 16. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, globální korporace vyrábějící spotřební elektroniku a spotřebiče, byla již potřetí za sebou zařazena do žebříčku ESG Influential Listing časopisu Fortune China za své mimořádné úsilí v oblasti zlepšování životního prostředí, péče o zaměstnance a zapojení komunity.
Časopis Fortune zdůraznil, že společnost Hisense založila v Číně 13 národních zelených továren a její projekty na výrobu fotovoltaické energie postupně uvolňují tzv. „nízkouhlíkovou dividendu" s roční kapacitou výroby energie přibližně 70 milionů kWh, z čehož 12,85 MW bylo nově vygenerováno v roce 2023. V současné době se fotovoltaická výroba energie podílí na celkové spotřebě elektřiny společnosti Hisense z více než 11 %.
Společnost Hisense se zasazuje o zavedení komplexního ekologického a nízkouhlíkového výrobního systému, který bude zahrnovat celý proces využití energie včetně designu výzkumu a vývoje, dodavatelského řetězce, výroby, prodeje a poprodejních služeb i recyklace a komplexního využití výrobků. Například u televizních produktů dosahuje v současné době celková míra recyklace surovin pro laserové televizory Hisense 92 % a 100palcový laserový televizor dokáže ušetřit více než polovinu energie LCD televizorů stejné velikosti. Kromě toho se díky pokročilejšímu a ekologičtějšímu designu podařilo u televizorů Hisense ULED snížit hmotnost jejich krytů o 8 %, což v roce 2023 přineslo úsporu 1133,07 tuny plastu a 100 tun oceli oproti roku 2022 spolu s lepším využitím zdrojů.
V současné době má společnost Hisense 26 výzkumných a vývojových center, 34 průmyslových parků a 64 zahraničních společností a poboček po celém světě. Společnost Hisense aktivně buduje globální centrum pro řízení dodavatelského řetězce a využívá zahraniční společnosti a marketingové platformy, aby těžila ze synergických výhod zahraničního působení a dodavatelského řetězce a snížila tak logistické náklady a spotřebu energie. Společnost Hisense také zaměstnává místní obyvatele, přispívá k daňovým příjmům, podporuje místní hospodářský a sociální rozvoj a díky globální koordinaci dosahuje altruistických a oboustranně výhodných výsledků.
Jako oficiální partner turnaje UEFA EURO 2024™ se společnost Hisense rovněž snaží poskytnout fotbalovým fanouškům pohlcující zážitek ze sledování zápasů prostřednictvím ekologických televizorů a v rámci své globalizační strategie bude i nadále využívat uhlíkově neutrální postupy.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Také v roce 2023 si značka Hisense udržela druhou příčku na celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Společnost Hisense prochází intenzivním rozvojem a momentálně již působí ve více než 160 zemích.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2414696/Hisense.jpg
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com, +86-021-64070066
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.