Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 31. května 2024, 08:50, aktualizováno 31. května 2024, 9:02
Paříž (Francie) 31. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Síla, inteligence a elegance společnosti Haier při jedné z vrcholných mezinárodních událostí ve světě tenisu
Společnost Haier, jednička v oblasti domácích spotřebičů*, se postaví po bok největších tenisových šampionů v pozici oficiálního partneraturnaje Roland Garros, známého také jako French Open, který se koná od 26. května do 9. června v Paříži.
Elegance, přesnost a neuvěřitelné výkony: to jsou vlastnosti, které vyhledává více než miliarda tenisových fanoušků z celého světa. Je tedy nabíledni, že role oficiálního sponzora se ujala právě značka Haier, která vytváří výjimečné zážitky a ekosystémy přizpůsobené každému přání.
V letech 2024 a 2025 bude společnost Haier partnerem nejprestižnějších mezinárodních tenisových turnajů a bude podporovat špičky tohoto sportu, které sdílejí hodnoty značky: nekompromisní úsilí o dokonalost a pozornost věnovanou každému detailu. Chcete-li být nejlepší na světě, neobejdete se bez přesnosti, smyslu pro detail a dokonalého stylu, což jsou vlastnosti, které najdete jak u těch nejlepších sportovců, tak u propojených řešení značky Haier.
Turnaj Roland Garros bude příležitostí, kde společnost Haier představí svou mezinárodní ambasadorku pro bílý sport: Anu Ivanovićovou, bývalou světovou jedničku. Ta bude po celou dobu soutěže tváří značky a přispěje k její zapamatovatelnosti a významu a přitáhne k ní pozornost publika. Tato hráčka vyhrála během své kariéry patnáct turnajů WTA ve dvouhře. Patří k nim i turnaj French Open v roce 2008, který ji dostal na první místo žebříčku WTA.
"Tím, že jsme si jako ambasadorku zvolili tenistku, posilujeme smysl pro autentičnost a propojení s tenisovými fanoušky," uvedl Gianpiero Morbello, vedoucí oddělení strategie značky a internetu věcí Haier Europe. "Chcete-li být jedničkou, musíte věřit svému talentu, věnovat se mu, být odhodlaní a vždy usilovat o dokonalost. Roland Garros je skvělým místem, kde může Ana prezentovat hodnoty, které sdílí se společností Haier, a tedy i s tenisovým světem. Proto bude naše přítomnost na kurtech i ve městě masivní a připravíme komplexní kampaň, která představí inovace, design a dokonalost detailů, o které naše značka usiluje."
Společnost Haier bude velice viditelná na kurtech a ve fanouškovské vesničce bude mít stánek, kde předvede svá hi-tech řešení a jedinečný styl, aby si návštěvníci mohli vychutnat prezentaci připravenou speciálně pro tuto událost. Budu tam moci nasát atmosféru za přispění speciálních hostů, fanoušků a mezinárodní komunity, která se na turnaji sejde, a budou mít jedinečnou příležitost seznámit se s řešeními Haier a užít si aktivity spojené se sportovní tematikou.
Díky komplexní kampani ovládne společnost Haier digitální prostor a sociální sítě, ale zaujme také Paříž, konkrétně senzační reklamou, která doplní velkolepý výhled z Pont du Beaugrenelle a bude dominovat blízké stanici metra.
Partnerství s tenisovým světem skvěle ladí se strategií společnosti Haier, která se snaží o výjimečnost a úzkou vazbu na svou cílovou skupinu, tedy na spotřebitele, kteří kladou důraz na elegantní design, individuální řešení a špičkový výkon.
Vedle turnaje Roland Garros bude společnost Haier v letech 2024 a 2025 partnerem dalších význačných akcí jako Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals a Rolex Paris Masters. Její tenisové portfolio dotvářejí turnaj ATP 500 Hamburg Open a dva turnaje ATP 250: Playa Laguna Croatia Open Umag a European Open (Antverpy).
O Haier Group
Haier Group byla založena v roce 1984 a je čelným světovým poskytovatelem řešení pro lepší život a digitální transformaci. V duchu motta "Více tvorby, více možností" se neúprosně zaměřuje na uživatele a drží se originální technologie. Její podnikání má dva pilíře: inteligentní bydlení a průmyslový internet. Vybudovala 10 výzkumných a vývojových center a 143 výrobních závodů po celém světě. Je jedinou světovou značkou z ekosystému internetu věcí, která se pět let po sobě umisťuje v žebříčku nejhodnotnějších globálních značek Kantar BrandZ Top 100, a již 15 let se drží na prvním místě v žebříčku Euromonitor Global Major Appliances Brand.
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/2425814/Haier.jpg
KONTAKT: pr@haier.com
PROTEXT
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.