Počasí dnes4 °C, zítra9 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Televizory Hisense jsou v prvním čtvrtletí 2024 světovou dvojkou

PR článek, aktualizováno 15. června 2024, 18:57

Čching-tao (Čína) 15. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, potvrdila svou konkurenční sílu v globálním prodeji domácích spotřebičů nejnovějšími výsledky prestižního mezinárodního institutu pro průzkum trhu Omdia. Podle jeho dat dosáhly celosvětové dodávky televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024, počtu 6,32 milionu kusů a vyslaly tak značku Hisense v období od roku 2022 do 1. čtvrtletí 2024 na celkové 2. místo globálního trhu.

Globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024 činil 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově 2. místo v dodávkách televizorů, přičemž 1. místo v dodávkách 100" televizorů si podržela v roce 2023 i v 1. čtvrtletí 2024. Jako technologický a tržní lídr v oblasti laserových televizorů se společnost Hisense v 1. čtvrtletí 2024 těšila také z celosvětového podílu na objemu prodeje laserových televizorů ve výši 53,4 %.

Trvalý úspěch společnosti Hisense ve vysoce konkurenčním sektoru pramení z jejího odhodlání neustále inovovat své vysoce kvalitní produkty a služby při vývoji průkopnických technologií, které v oblasti domácích spotřebičů přispějí ke zkvalitnění každodenního života. Oficiální televizor UEFA EURO 2024™ Hisense Mini-LED ULED U7N posouvá sledování fotbalu na novou úroveň díky parametrům navrženým speciálně pro sportovní fanoušky a hráče videoher. Díky vysoké obnovovací frekvenci 240 Hz s technologií Ultra Motion 120 Hz a sportovnímu režimu řízenému AI vás televizor U7N přenese do samotného centra dění.

Společnost Hisense jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ nedávno zahájila kampaň „BEYOND GLORY" (Víc než sláva), v níž vystupují globální ambasadoři Iker Casillas a Manuel Neuer. Tato kampaň přináší již třetí následné mistrovství Evropy ve fotbale, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže, a s ním i významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celého světa.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100" televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2437649/Hisense_TV_ranked_global_No_2.jpg 

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2437650/Hisense_Mini_LED_ULED_TV_U7N_official_TV_UEFA_EURO_2024.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Televizory Hisense jsou v prvním čtvrtletí 2024 světovou dvojkou  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.