Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 18. června 2024, 17:02, aktualizováno 18. června 2024, 17:04
Čching-tao (Čína) 18. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, která se v období od roku 2022 až 1. čtvrtletí 2024 umístila na 2. místě v celosvětovém žebříčku, pokud jde o počet dodaných televizorů, se v novém ambasadorském videu dostává do centra pozornosti. Značka spolu se svými globálními ambasadory Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem poskytuje fanouškům dokonalý zážitek ze sledování zápasů UEFA EURO 2024™.
Společnost Hisense jakožto oficiální partner UEFA EURO 2024™ nedávno zahájila kampaň „BEYOND GLORY" a jmenovala tyto dva renomované brankáře ambasadory globální kampaně značky Hisense. Kampaň BEYOND GLORY oslavuje neúnavnou snahu o dokonalost, kterou mají profesionální fotbalisté usilující o vítězství na EURO společnou se společností Hisense, jež se neustále snaží posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.
Oba ikoničtí brankáři představují absolutní spolehlivost, která přispívá k úspěchům jejich týmů, stejně jako se společnost Hisense snaží uspět ve zlepšování života zákazníků prostřednictvím inovativních spolehlivých technologií.
Hvězdy nového ambasadorského videa předvádějí své dovednosti na pozadí přehlídky inovativních produktů Hisense EURO 2024™ „Hero", které mají lidem zajistit lepší život. Hravě se dostanou do kontaktu s řadou produktů, jako jsou například ULED TV U7N, laserový televizor L9H, pračky řady 7S, chytrá chladnička PureFlat a klimatizace Energy Pro X. S blížícím se turnajem mohou spotřebitelé využívat skvělé nabídky na inovativní produkty Hisense prostřednictvím místních prodejců a platforem elektronického obchodu Amazon, Boulanger, Darty, MSD a Mediaworld atd.
Letošní kampaň představuje již třetí sousledné Mistrovství Evropy UEFA™, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže – a s ním i významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celého světa. Letos organizace UEFA jmenovala společnost Hisense exkluzivním dodavatelem obrazovek videoasistence rozhodčích pro šampionát UEFA EURO 2024™. Je to vůbec poprvé, kdy UEFA udělila výhradní práva na vybavení pro VAR, což znamená, že technologie Hisense byla usilovně testována a uznána za vhodnou.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100" televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2439988/image.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2439989/image.jpg
Video – https://www.youtube.com/watch?v=AdQDBDhW8qk
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.