Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 19. června 2024, 07:55, aktualizováno 19. června 2024, 7:57
Praha 19. června 2024 (PROTEXT) - Již po dvacáté čtvrté proběhlo vyhlašování oceněných produktů v soutěži Volba spotřebitelů Nejlepší novinka, kterou pořádá společnost ATOZ Marketing services. Mezi oceněnými výrobky nechyběla ani novinka značky Odkolek – máslový pletenec s medem, který vyhrál v kategorie sladké pečivo.
Program Volba spotřebitelů již od roku 2001 oceňuje a podporuje nové a inovativní výrobky z kategorie rychloobrátkového zboží. „Vážíme si projevené důvěry spotřebitelů ve značku Odkolek a zde konkrétně v Máslový pletenec s medem. Je to úžasné ocenění pro všechny, kteří se jakýmkoliv způsobem podíleli na vývoji.“ komentuje zisk ocenění Adam Sedláček, produktový manažer společnosti United Bakeries a dodává: „Všechny naše pletence jsou opravdový originál, protože jsou ručně pleteny našimi zručnými pekařkami a pekaři. A to je něco na co můžeme být opravdu hrdí.“
Celkem bylo v soutěž 221 produktových novinek, přičemž bodovala méně než jedna třetina ze všech přihlášených výrobků. Vítězové byli zvoleni na základě dotazování 4 000 českých respondentů, což dává výsledku relevantní rozměr.
Zdroj: Martin Moc
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.