Počasí dnes9 °C, zítra10 °C
Pondělí 25. listopadu 2024  |  Svátek má Kateřina
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Brněnská Business Factory ulovila dalšího významného klienta: Penny

PR článek, aktualizováno 4. července 2024, 12:29

Brno 4. července 2024 (PROTEXT) - Marketingová agentura Business Factory právě oznámila novou spolupráci s obchodním řetězcem PENNY, který má přes 420 prodejen po celé České republice. Agentura využije svého kreativního přístupu a know-how k oslovení nového publika a rozšíření povědomí o značce Penny na sociálních sítích. Zároveň se také v komunikaci zaměří na mladší publikum a představení nových produktů.

Nový směr pro PENNY

Obchodní řetězec PENNY, známý svým sloganem „Nakupujte hezky česky“, pověřil marketingovou agenturu Business Factory správou své komunikace na sociálních sítích. Business Factory představí PENNY nejen jako moderního průkopníka v oblasti kvalitních potravin, ale také jako společnost aktivně přispívající ke zlepšování života společnosti.

„Agentura Business Factory nás ve výběrovém řízení zaujala svým nadšením a přístupem. Věříme, že nám pomůže dále posouvat komunikaci na sociálních sítích včetně oslovení nových zákazníků,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

Cíle spolupráce

V rámci dvouleté spolupráce se Business Factory zaměří na kampaně na sociálních sítích, a to zejména na Facebooku a Instagramu. Ty budou klíčovým nástrojem pro:

  • přiblížení nového obrazu značky zákazníkům,
  • komunikaci kvality a společenské hodnoty značky,
  • oslovování zákazníků a budování pevnějších vztahů s nimi.

Kreativní kampaně

Zároveň svou komunikací chce Business Factory otevřít cestu k mladší generaci, představit zajímavý sortiment značky PENNY, a také její dlouhodobé kampaně s celospolečenským dopadem. Ty zahrnují například edukaci na téma plýtvání potravinami, ochranu včel a propagaci zdravého životního stylu pod záštitou projektu Běhej Lesy. Kromě toho je PENNY také generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Tímto navázal na dlouholetou spolupráci s FAČR, kde podporuje tento sport na všech úrovních, od mládežnických fotbalových týmů až po týmy seniorské kategorie.

Vize Business Factory

„Partnerství s obchodním řetězcem PENNY pro nás přináší zcela novou příležitost,“ uvedl Jan Pátek, CEO Business Factory. „Tato spolupráce nám umožní využít naše know-how k tomu, abychom efektivně zviditelnili PENNY na sociálních sítích a přiblížili jejich produkty a hodnoty širšímu publiku.”

 

Business Factory je mezinárodní marketingová agentura, co už 14 let posouvá svět online marketingu kupředu. Zaměřuje se na marketing založený na datech a tvoří řešení na míru svým klientům. Ti jsou pro Business Factory rovnocennými partnery, kterým agentura pomáhá dosáhnout větších úspěchů. S pobočkami v Brně, Praze, Dubaji a Varšavě poskytuje služby značkám na šesti kontinentech.

 

Kontakt:

Jan Pátek

Chief Executive Officer

Business Factory, s.r.o.

Tel: +420 737 314 214

jan@b.cz

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Brněnská Business Factory ulovila dalšího významného klienta: Penny  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.