Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

PR článek, aktualizováno 18. července 2024, 11:23

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Silný signál proti tlaku sociálních médií

  • Mezinárodní influenceři strávili offline dovolenou v Rakousku a AUTfluence v mezičase převzali jejích kanály
  • Domácí AUTfluenceři podpořily mnoha lajky a zhlédnutími výkonnost influencerů a také kanálů
  • ÖW-CMO Sandra Stichauner: „Rakouské regiony jsou perfektním offline útočištěm.“

 S aktuální #iamAUT-Iniciativou se Österreich Werbung staví proti neustálému tlaku na sociálních sítích a ukazuje všem, že se vyplatí na dovolené vypnout. Od začátku června iniciativa povzbuzuje influencery, aby si dali skutečnou pauzu od sociálních sítí. Místo vytváření contentu, užívali si offline dovolené v Rakousku, zatímco jejich profily přebrali autentičtí Rakušané a sdílely rakouský způsob života „Lebensgefühl“. První resumé inciativy ukazuje, že iniciativa #iamAUT nadchla mezinárodně: přes 100 influencerů z 15 zemí se přihlásilo, a bylo zaznamenáno celkem 25 milionů zhlédnutí.

Offline dovolená v Rakousku

V rámci iniciativy strávily mezinárodní influenceři svůj volný čas bez sociálních médiích ve čtyřech různých regionech Rakouska – v Salcbursku, Schladmingu, v Salzkammergut a v Seefeld. Jejich účty spravovaly místní obyvatelé, kteří jim poskytli autentický pohled na každodenní život a kulturu Rakouska. To umožnilo představit zemi jako ideální útočiště pro digitální detox. Iniciativa začala německou influencerkou xLaeta v Salcbursku, následovala Italka Giulia Lamarca ve Schladmingu, Polina Burashnikova z Nizozemska v tyrolském Seefledu a Jitka Nováčková z České republiky u Traunsee. Rakouští AUTfluenceři převzali jejích kanály a přiblížili milionům sledujících skutečné Rakousko.

„Naším cílem bylo na jedné straně zaměřit se a upozornit na společensky důležité téma tlaku sociálních sítí. Mnoho lidí je tlakem přetíženo a nutně si od něj potřebuje odpočinout. Na druhou stranu jsme chtěli představit rozmanité rakouské regiony jako ideální útočiště pro opravdový odpočinek. A to se našim AUTfluencerům podařilo neuvěřitelně autentickým a vtipným způsobem“, říká Sandra Stichauner, CMO Österreich Werbung.

Video Best-of k iniciativě #iamAUT najdete zde

 

Zdroj: Österreich Werbung

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.