Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekNeděle, 28. července 2024, 08:43, aktualizováno 28. července 2024, 8:44
Madrid 28. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost UnionPay International (dále jen „UPI" nebo „Společnost") pokračuje v rychlé expanzi na evropském trhu, přičemž karty UnionPay podporuje již 90 % zemí a regionů v Evropě a všechny země Schengenu. Míra pokrytí akceptace karet UnionPay u obchodníků na prodejních místech (POS) v regionu se vyšplhala na 80 % a díky pokračující expanzi společnosti je život držitelů karet UnionPay, kteří letos v létě navštíví Evropu, ještě pohodlnější – karty UnionPay si totiž mohou dokonce propojit se svými mobilními telefony pro rychlé platby a efektivní cestování v oblíbených turistických destinacích, jako je Francie, Německo, Švýcarsko, Itálie, Španělsko a Maďarsko a mnoho dalších.
Společnost UnionPay International rovněž podpořila více než 6 milionů evropských obchodních míst k přijetí systému UnionPay QuickPass. Turisté si mohou pohodlně přidat své karty UnionPay do mobilních peněženek, jako jsou Huawei Pay a Apple Pay, a pro platby za zboží a služby jen jednoduše přiložit svou kartu nebo „mávnout" mobilním telefonem. Řada známých obchodních domů a nákupních center v Evropě také začala podporovat QR kódy UnionPay, což je velmi atraktivní pro turisty z Asie a Tichomoří, kteří jsou na skenování kódů při placení zvyklí ze svých domovských zemí.
V destinacích s bohatým kulturním dědictvím, jako je Itálie, Řecko a Španělsko, dosáhlo pokrytí akceptace karet UnionPay 85 %, 80 %, resp. 90 %, a dnes již téměř všudypřítomné logo UnionPay lze spatřit také na významných turistických památkách, jako je Londýnské oko, Eiffelova věž a muzeum Akropolis v Aténách.
Společnost UPI rozdělila scénáře přeshraničního, meziměstského a místního cestování do kategorií, aby optimalizovala zkušenosti s používáním karet UnionPay při nákupu jídla, ubytování, dopravy, cestování, zábavy a nakupování. Zkušenosti s kartami UnionPay u obchodníků na evropských letištních uzlech, jako jsou Charles de Gaulle, Frankfurt a Heathrow, se stále zlepšují díky podpoře nákupu letenek kartami UnionPay u více než 90 mezinárodních leteckých společností a online cestovních agentur (OTA), jako je Trip.com. Karty UnionPay lze také pohodlně používat na vnitrostátních železnicích nebo v městské dopravě v Itálii, Španělsku, Nizozemsku, Maďarsku a na dalších místech.
UnionPay International také naplno využívá své vlastní možnosti integrace zdrojů a spolupracuje se všemi stranami, aby celoevropským turistům poskytla řadu výhod. Karty UnionPay lze ve 44 zemích a regionech široce využívat k vrácení daně a slevám v nákupních centrech, přičemž aplikaci UnionPay nebo vrácení peněz pomocí QR kódu nyní podporuje také řada velkých evropských letišť. Turisté cestující do 20 zemí a regionů - mimo jiné Velké Británie, Irska, Francie, Nizozemska, Belgie, Lucemburska a Itálie - mohou po registraci v aplikaci UnionPay využívat při všech nákupech v dané zemi zvýhodněné směnné kurzy, díky čemuž jsou jejich cestovatelské nákupní možnosti výrazně cenově příznivější.
Počet vydaných karet UnionPay mimo Čínu přesáhl 240 milionů a jejich držitele najdeme v 82 zemích – včetně více než 10 evropských států, jako je Španělsko a Srbsko. Země jako Japonsko, Jižní Korea, Austrálie a země jihovýchodní Asie letos v létě spouštějí místní produkty karet UnionPay, které usnadňují pohodlné platby při cestování po Evropě. V rámci digitální transformace v platebním průmyslu navíc UnionPay nabízí mobilní platební služby po celém světě. V současné době je na mezinárodní úrovni k dispozici přibližně 200 spolupracujících peněženek UnionPay, které může využívat více než 600 milionů uživatelů. Rozmanité platební produkty UnionPay, včetně „karty, QR kódu a QuickPassu", jsou mezinárodně kompatibilní a staly se oblíbenou platební metodou pro celoevropský cestovní ruch.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2469664/image.jpg
KONTAKT: UPIPR@unionpayintl.com
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.