Počasí dnes16 °C, zítra19 °C
Pondělí 16. září 2024  |  Svátek má Ludmila
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

V Paříži se sjely týmy ze čtyř zemí: OMODA & JAECOO otevírá novou kapitolu na evropském trhu

PR článek, aktualizováno 2. srpna 2024, 12:17

Paříž 2. srpna 2024 (PROTEXT) - Týmy ze čtyř zemí ujely 5000 kilometrů napříč Evropou a shromáždily se pod Eiffelovou věží na OMODA & JAECOO Brand Night.

Brand Night odhaluje nejnovější evropskou strategii: Shawn Xu oznámil, že OMODA & JAECOO plánuje další expanzi na více než 20 klíčových evropských trhů, včetně Velké Británie a Maďarska, a posílení spolupráce s místními evropskými podniky na podporu udržitelného rozvoje automobilového průmyslu.

23. července se pětitisícikilometrová evropská expedice OMODA & JAECOO "Go Paris" po denní a noční cestě dlouhé přes 5000 kilometrů konečně sjela do Paříže, aby se stala svědkem velkolepé akce "Brand Night" u Eiffelovy věže. Generální ředitel společnosti OMODA & JAECOO Shawn Xu se spolu s desítkami účastníků výpravy zúčastnil slavnostního večera, aby společně oslavili sté výročí sportovní události v Paříži, souzněli s nezdolným sportovním duchem a zahájili novou kapitolu rozvoje společnosti OMODA & JAECOO v Evropě.

"Pětitisícikilometrová expedice napříč čtyřmi evropskými zeměmi měla být od začátku jiná. Nejedná se o obyčejnou cestu z bodu A do bodu B, ale spíše o symbolickou výzvu k hlubokému proniknutí společnosti OMODA & JAECOO na evropský trh," prohlásil Shawn Xu. "Je nám neuvěřitelnou ctí, že můžeme být společně se všemi zde přítomnými svědky dokončení nejrozsáhlejší expedice čínské značky OMODA & JAECOO v evropské historii! Budeme také nadále vytrvale kultivovat evropský trh a neustále přinášet Evropanům rozmanité cestovatelské zážitky."

Zdolání 5000 kilometrů napříč Evropou: Svědectví o mimořádné zdatnosti

Tuto expedici, která projela čtyři evropské země a urazila více než 5000 kilometrů, vedly tři hvězdné modely OMODA & JAECOO: OMODA E5, OMODA 5 a JAECOO J7. Cesta probíhala zejména formou kontrolních stanovišť na evropských pamětihodnostech. Pokaždé, když kolony navštívily zvláštní pamětihodnost, symbolizovaly rozmanitou prezentaci a harmonické propojení kulturních krajin a sportovního ducha, což této cestě vtisklo hlubší význam.

Inspirováni stým výročím pařížské sportovní události a houževnatým, sportovním duchem se sešli lidé z různých oblastí společnosti, včetně automobilových médií, módních influencerů, sportovních hvězd a automobilových nadšenců, aby společně zdolali náročnou cestu. Během pětitisícikilometrového putování nejen předávali duchovní sílu aktivního a individuálního životního stylu, ale také nacházeli lepší verze sebe sama. To silně rezonovalo se závazkem společnosti OMODA & JAECOO od jejího vzniku nebojácně kráčet vpřed, vyjadřovat individualitu a překonávat sebe sama.

OMODA & JAECOO si získaly mezi světovými uživateli hvězdnou pověst díky výjimečným jízdním vlastnostem a neochvějným bezpečnostním standardům. Tato pověst se ještě více upevnila po vyčerpávající pětitisícikilometrové cestě, jejíž účastníci byli nadšeni vozy těchto značek. V hlavním městě módy, Paříži, si OMODA 5, proslulá svou avantgardní estetikou, podmanila srdce trendsetterů. Mezitím OMODA E5 "E- Future Ranger" se svou špičkovou inteligentní technologií a působivým dojezdem čistě na elektřinu účastníky výpravy příjemně překvapila. JAECOO J7, který předvedl svou odolnost v rozmanitých evropských terénech, si získal zástupy terénních nadšenců.

Při příležitosti stého výročí sportovní události v Paříži se kolony ze čtyř zemí vydaly na cestu, během níž sledovaly štafetu s olympijskou pochodní a poznávaly staleté pařížské památky. Kromě toho OMODA & JAECOO představily svůj první evropský pop-up store v centru Paříže, kde hvězdné modely předvedou svůj jedinečný šarm a půvab. Pokud se chystáte během Olympijských her do Paříže, tento pop-up obchod si nesmíte nechat ujít.

Prostřednictvím řady expedic a výstavních aktivit OMODA & JAECOO prolomila bariéry mezi různými kulturami, regiony a koncepty. Produkty OMODA & JAECOO nejsou pouze vozidly, ale díky svému inkluzivnímu ekosystému individuality vnesly více novinek a svěžesti do světa módy, sportu, technologií a ochrany životního prostředí.

OMODA & JAECOO: Zahajujeme novou kapitolu globalizace expanzí ve čtyřech evropských zemích

Schopnost společnosti OMODA & JAECOO rychle sestavit týmy ze čtyř zemí a absolvovat pětitisícikilometrovou evropskou expedici je neoddělitelná od její hluboké znalosti evropského trhu. Od začátku letošního roku vstoupila společnost JAECOO během necelého půl roku na španělský, polský a italský trh a brzy vstoupí i na trh ve Velké Británii.

Jako nová personalizovaná značka se OMODA & JAECOO od počátku svého globálního uspořádání zaměřila na Evropu, baštu automobilového trhu s vysokým standardem a přísnou regulací. O postupu do čtyř evropských zemí najednou lze říci, že je výzvou k "vysoce obtížnému" otevření, což také svědčí o jejich absolutní sebedůvěře. Sblížení expedičních týmů čtyř zemí v Paříži na akci Brand Night znamená zvučný startovní výstřel pro hluboký ponor společnosti OMODA & JAECOO na evropský trh.

Důležitější než řada kreativních akcí značky OMODA & JAECOO je však hloubkový průzkum evropského trhu, akumulace rychlé přizpůsobivosti a vývojových schopností pro speciální scénáře na evropském trhu a integrace s místními prodejci, které položily dobrý základ pro jejich rychlé rozvržení na evropském trhu.

V dubnu, za účasti španělského premiéra Sáncheze, oznámila společnost OMODA & JAECOO otevření své první továrny v Evropě a stala se tak prvním čínským výrobcem, který lokalizoval výrobu v Evropě. Zároveň má OMODA & JAECOO komplexní uspořádání dodavatelského řetězce napříč celým evropským regionem se sklady náhradních dílů, které pokrývají 98 % potřeb dílů a zajišťují dodání do 24 pracovních hodin, poskytují rychlejší a efektivnější služby zákazníkům prostřednictvím vytříbených, digitálních řízení. OMODA & JAECOO také prozkoumala a zdokonalila řetězec průmyslových ekosystémů na evropském trhu, od inovace produktu po následnou podporu, od předního trhu po back-end výrobu.

Na Brand Night v Paříži Shawn Xu dále zdůraznil: "Dále OMODA & JAECOO postupně prozkoumá více než 20 klíčových evropských trhů včetně Velké Británie a Maďarska. Současně také posílíme spolupráci s místními evropskými podniky, abychom společně podpořili udržitelný rozvoj v automobilovém průmyslu."

Pro společnost OMODA & JAECOO je vstup na evropský trh klíčovou iniciativou při rozšiřování globálního trhu. Předpokládá se, že schopnosti budování sítí a vývoje systémů nashromážděné na tomto evropském trhu s velkým potenciálem budou rovněž sloužit k jeho rychlé integraci zpět do globálního hodnotového řetězce automobilového průmyslu a otevřou novou kapitolu v globálním uspořádání značek.

Kontakt:

OMODA & JAECOO, ceskarepublika@grandautomotive.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

V Paříži se sjely týmy ze čtyř zemí: OMODA & JAECOO otevírá novou kapitolu na evropském trhu  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.