Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

MONETA startuje novou reklamní kampaň na nejlepší hypotéku na trhu

PR článek, aktualizováno 13. srpna 2024, 10:21

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Praha 13. srpna 2024 (PROTEXT) - MONETA spustila novou komunikační kampaň, v níž představuje nejlepší hypotéku na trhu s úrokovou sazbou od 3,99 %.

Kampaň začala 12. srpna na TV Nova a dále bude k vidění v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Hlavní hrdinkou je již tradiční animovaná číslice, která představuje zmíněnou úrokovou sazbu hypotéky. „Při tvorbě televizní reklamy jsme se inspirovali motivem tiskové konference. Ta se obvykle koná při příležitosti představení nového a výjimečného produktu či služby, což naše hypotéka díky nové sazbě 3,99 % opravdu je,“ popisuje kampaň Lenka Schmiedhammer, senior manažerka Marketing Communication & Brand.

Další z řady animovaných spotů v rámci konceptu, který MONETA představila v loňském roce, je opět zpracován bratislavským produkčním studiem Alien pod vedením kreativní agentury Havas. Hlavní postavě tentokrát propůjčila svůj hlas herečka Hana Czivišová.

 

Video je zde: https://youtu.be/uufGhtmMn-E

www.moneta.cz

 

Zdroj: MONETA MONEY BANK

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.