Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 13. srpna 2024, 10:13, aktualizováno 13. srpna 2024, 10:21
Praha 13. srpna 2024 (PROTEXT) - MONETA spustila novou komunikační kampaň, v níž představuje nejlepší hypotéku na trhu s úrokovou sazbou od 3,99 %.
Kampaň začala 12. srpna na TV Nova a dále bude k vidění v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Hlavní hrdinkou je již tradiční animovaná číslice, která představuje zmíněnou úrokovou sazbu hypotéky. „Při tvorbě televizní reklamy jsme se inspirovali motivem tiskové konference. Ta se obvykle koná při příležitosti představení nového a výjimečného produktu či služby, což naše hypotéka díky nové sazbě 3,99 % opravdu je,“ popisuje kampaň Lenka Schmiedhammer, senior manažerka Marketing Communication & Brand.
Další z řady animovaných spotů v rámci konceptu, který MONETA představila v loňském roce, je opět zpracován bratislavským produkčním studiem Alien pod vedením kreativní agentury Havas. Hlavní postavě tentokrát propůjčila svůj hlas herečka Hana Czivišová.
Video je zde: https://youtu.be/uufGhtmMn-E
Zdroj: MONETA MONEY BANK
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.