Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 21. srpna 2024, 13:52, aktualizováno 21. srpna 2024, 13:57
Čching-tao (Čína) 21. srpna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, světová jednička v oblasti spotřební elektroniky a spotřebičů, oznámila uzavření globálního herního partnerství s očekávaným akčním RPG titulem Black Myth: Wukong. Současně s dnešním globálním vydáním hry se na vybraných televizorech Hisense představuje exkluzivní grafický režim Black Myth: Wukong, který přináší ještě silnější herní zážitek.
Jako oficiální globální partner hry Black Myth: Wukong společnost Hisense s hrdostí představuje své řady ULED Mini-LED U7 a QLED E7 PRO jako oficiální doporučené televizory pro tento titul. Tyto nejmodernější televizory nabízejí strhující herní atmosféru, která dokonale odpovídá epickému světu hry Black Myth: Wukong.
Výrazným prvkem spolupráce je exkluzivní grafický režim Black Myth: Wukong. Tento režim využívá špičkovou technologii Hisense a vylepšuje vizuální kvalitu hry pomocí HDR, přesné kalibrace barev a zvýraznění tmavých detailů pro ještě živější a detailnější zobrazení. Ve spolupráci se společností Dolby nabízí tento režim také pohlcující audiovizuální zážitek, sladěný se zvukovým designem hry. Ať už se jedná o intenzivní bojové scény nebo klidnější okamžiky, režim Black Myth: Wukong slibuje hráčům dokonalý požitek z hraní.
Grafický režim Black Myth: Wukong je k dispozici na televizorech Hisense řady UX, U8N, U7N, E7N PRO, Q7N a S7N pro rok 2024 a umožňuje hráčům plně se ponořit do světa hry Black Myth: Wukong díky vizuálnímu a zvukovému zážitku na míru, který umocní každý okamžik hry.
Hráči se mohou těšit na ohromující obraz s živými barvami a hlubokými kontrasty díky technologii Quantum Dot Color a pokročilým systémům podsvícení. Díky 144Hz hernímu režimu PRO a vysoké obnovovací frekvenci 240 je hraní plynulé a hladké, bez pohybové neostrosti. Další funkce, jako je Game Bar a kompatibilita s AMD FreeSync Premium, vytvářejí ideální herní prostředí.
Spolupráce společnosti Hisense s titulem Black Myth: Wukong znamená významný krok vpřed pro televizní i herní průmysl. Prostřednictvím propojení špičkové televizní technologie Hisense s podmanivým světem hry Black Myth: Wukong přináší toto partnerství revoluční zážitek, který mění pravidla domácí zábavy.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světovou značkou domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiálním partnerem šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2484385/Black_Myth_Wukong_Customized_Picture_Mode.jpg
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.