Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 5. září 2024, 15:36, aktualizováno 5. září 2024, 15:40
New York 5. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - PRVNÍ KOLEKCE DÁMSKÝCH VŮNÍ TUMI ZACHYCUJE SKUTEČNOU ESENCI VOLÁNÍ DÁLEK
Přední mezinárodní značka v oblasti cestování a životního stylu TUMI dnes představuje svou první luxusní kolekci dámských vůní TUMI EXPERIENCE COLLECTOR, která doplňuje její řadu vůní pro muže. Kolekci tvoří čtyři jedinečné a neodolatelné vůně inspirované čtyřmi charakteristickými destinacemi z celého světa, ztělesňující pravou podstatu volání dálek. Ačkoli každá vůně vypráví svůj osobitý příběh, všechny dodají své nositelce odvahu využít okamžiku a vydat se na jakoukoli cestu, která se jí může naskytnout. Design flakonu s jemným metalickým magnetickým uzávěrem podtrhuje ženskost a zároveň reprezentuje vytříbený styl značky TUMI.
„S mimořádným potěšením představujeme naši první kolekci dámských vůni TUMI, která tvoří vzrušující milník na naší cestě," řekl kreativní ředitel značky TUMI Victor Sanz. „Její uvedení je důkazem našeho trvalého zápalu v neustále expandující sféře životního stylu a nabízí našim zákaznicím novou příležitost pro skutečné splynutí s podstatou TUMI."
Vůně TUMI SIGNATURE EXPERIENCE COLLECTOR je inspirována živelností a energií zcela jedinečnou pro New York. Esence svěžího jabloňového květu vystihuje neomezené možnosti tohoto města, zatímco jiskřivé granátové jablko ztělesňuje jeho dynamického ducha.
Tóny vůně TUMI SIGNATURE
Hlava: bergamot, mandarinka, jabloňový květ
Srdce: jasmínovník vonný, granátové jablko, orris
Základ: ambra, cedr, ostružinové pižmo
Květinově dřevitá vůně TUMI WHISPER EXPERIENCE COLLECTOR ztvárňuje pokojnou přírodu japonského Kjóta. Nabízí zcela přepracované pojetí klasické růžové vůně, které se inspirovalo moderní ženou.
Tóny vůně TUMI WHISPER
Hlava: růžová esence, egyptská pelargónie, červené liči
Srdce: orris, jasmínový absolut, kouřová ambra
Základ: absolut z pšeničných otrub, oud, Iso E Super
Následuje TUMI UTOPIA EXPERIENCE COLLECTOR – vůně, která vás přenese do svěží zelené krajiny a konejšivé přímořské atmosféry madagaskarské Toamasiny. Tato jedinečná vůně nechává rozehrát celou řadu přírodních ingrediencí pocházejících z Madagaskaru do výsledného aromatického zážitku, který je stejně podmanivě exotický jako důvěrně ženský.
Tóny vůně TUMI UTOPIA
Hlava: list růžového pepře, madagaskarské jablko
Srdce: pivoňka, jasmín, slané tonka boby
Základ: santalové dřevo, madagaskarská vanilka Bourbon, olej z madagaskarského vetiveru
A konečně kolekci uzavírá vůně TUMI RENAISSANCE EXPERIENCE COLLECTOR, inspirovaná křivolakými uličkami a slavnou historií italské Florencie. Tato květinově pižmová vůně mistrně odráží bohatou kulturu tohoto města i jeho soudobou pulzující energii.
Tóny vůně TUMI RENAISSANCE
Hlava: růžový pepř, mandarinka, černý rybíz
Srdce: Jasmín Coeur de Saison, absolut fialka a narcis
Základ: Eco-Musk®, pačuli, vanilka
Všechny vůně se dodávají ve 100ml flakonech za cenu 135 USD. Kolekce vůní bude okamžitě k dostání na stránkách TUMI.com, v prodejnách TUMI v USA, v prodejnách Nordstrom a u dalších vybraných prodejců. Později v tomto roce bude kolekce k dostání v prodejnách TUMI po celém světě. Pro více informací navštivte TUMI.com a sledujte účet @TUMItravel na Instagramu.
O společnosti TUMI
Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní funkční luxusní doplňky pro obchod a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Její produkty v sobě spojují dokonalou funkčnost s nápaditostí, díky nimž je celoživotním partnerem odvážných osobností, které jsou neustále v pohybu a nic je nemůže zastavit. Další informace o společnosti TUMI naleznete na stránkách TUMI.com a sledovat ji můžete také na sociálních sítích Instagram, TikTok, Facebook a YouTube.
TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.
O The Fragrance Group
Ve společnosti The Fragrance Group jsme globálními tvůrci, distributory a držiteli licencí na luxusní, tradičně vyráběné vůně. Naše pověst a tradice opravdových partnerů vedly k navázání harmonické spolupráce s celou řadou klientů, přičemž využíváme komplexní obchodní model, který zohledňuje všechny aspekty maloobchodního prostředí. Nabízíme marketing, vývoj produktů a distribuční strategie na míru s bezkonkurenční úrovní osobní péče v každé fázi tvůrčího procesu. Naším cílem je propojovat výjimečné, luxusní vůně se stále vnímavější klientelou, a to prostřednictvím všech kanálů, které toto odvětví nabízí. Pro více informací o našich partnerstvích navštivte e-shop so-avant-garde.com a profil @fragrancegroup na sítích Instagram, Facebook a Twitter.
The Fragrance Group
Dorian Braxton, PR ředitel, The Fragrance Group
Tel.: 646-320-6604, E-mail: dorian.braxton@thefragrancegroup.net
Molli Lott, Senior PR Account Executive, The Fragrance Group
Tel.: 601-540-2855, E-mail: molli.lott@thefragrancegroup.net
TUMI
Alexandra Gillis, manažerka pro PR a sociální sítě, TUMI
E-mail: alexandra.gillis@tumi.com
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2487033/TUMI_fragrances.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.