Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

MONETA umožní zrychlený proces výplaty pojistného plnění klientům zasaženým povodněmi

PR článek, aktualizováno 23. září 2024, 15:49

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Praha 23. září 2024 (PROTEXT) - Klientům zasaženým povodněmi, kteří mají u Monety sjednanou hypotéku, banka umožní zrychlený proces výplaty pojistného plnění. Při výši škody do půl milionu korun obdrží klienti od pojišťovny okamžitou zálohu na plnění přímo na svůj bankovní účet.

V případě škody od 500 tisíc do 1 milionu korun je k urychlení procesu potřeba, aby klient bance zaslal čestné prohlášení o tom, že obdržené prostředky použije na rekonstrukci nemovitosti postižené záplavou. Současně musí dodat dvě fotografie exteriéru, jednu fotografii příjezdové cesty a fotografie suterénu a podlaží, pořízené po datu 16. září.

„Uvědomujeme si, jak náročná je situace pro naše klienty po povodních a víme, že rychlé získání pojistného plnění je pro obnovu jejich domovů klíčové. Proto věříme, že naše rozhodnutí urychlit jeho výplatu jim v této těžké chvíli pomůže,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank.

Další formy pomoci, které MONETA nabízí klientům zasaženým povodněmi, lze najít na webových stránkách banky.

 

Zdroj: Moneta Money Bank

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.