Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Změna v komunikaci chatbotů je za dveřmi

PR článek, aktualizováno 4. listopadu 2024, 11:57

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Praha 4. listopadu 2024 (PROTEXT) - Revoluce v e-commerce je na obzoru a vyhlídky jsou nadějné. Čeští vývojáři přicházejí s vylepšením komunikace chatbotů v e-shopech.

Složitější otázky nebo obchodní konverzace byla zatím nad síly chatbotů. „Nakupování na internetu bylo doposud velmi pasivní, e-shop je trochu chytřejší produktový katalog,“ říká Alex Karo, ze společnosti ROBOSALES.AI zabývající se vývojem softwaru pro e-shopy. „Naším cílem při vývoji nové AI platformy bylo spojení předností obou způsobů nakupování. Kamenná prodejna a internet. Tedy relevantní nákupní konverzace zkušeného prodavače a 24hodinová dostupnost kdekoli,“ vysvětluje Alex Karo a ukazuje tak, jakým směrem se jejich vývoj pohyboval. První e-shopy tak nyní testují AI platformu ROBOSALES, tedy prodejce schopného zákazníky celým nákupem provést, argumentovat, prezentovat zboží a upravovat své návrhy na základě zpětné vazby, kterou mu zákazník poskytne.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.