Počasí dnes3 °C, zítra2 °C
Čtvrtek 21. listopadu 2024  |  Svátek má Albert
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jubilejní desátý ročník ocenění Nejdůvěryhodnější značka potvrzuje loajalitu českých zákazníků

PR článek, aktualizováno 8. listopadu 2024, 14:04

Praha 8. listopadu 2024 (PROTEXT) - Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto již tradičního programu jsou oceněny značky a brandy, které si získaly nejvyšší míru důvěry mezi českými zákazníky. Na základě rozsáhlého průzkumu společnosti NIQ, do kterého se zapojilo více než 4000 respondentů, byly v 95 kategoriích vybrány značky, které v očích zákazníků vynikají především svou spolehlivostí a kvalitou. O oblíbenosti celého programu svědčí jak zájem samotných zákazníků, kteří logo s často vyhledávají, tak vzrůstající míra využití loga ze strany vítězných značek. Ty se profilovaly především z oblasti služeb, institucí, prodejců, výrobců, ale i ze segmentu lékárenství a zdravotnictví nebo technických odvětví. Vítězné značky byly odhaleny na slavnostním večeru 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech a provázela jím moderátorka Daniela Brzobohatá.

„V letošním ročníku máme vítěze v 95 kategoriích, z čehož je 9 kategorií zbrusu nových. Velice nás těší, že 92 % loňských vítězů obhájilo svoji pozici a vyhrálo i letos. I to svědčí o stabilitě těchto brandů na trhu, loajalitě a důvěře zákazníků,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti ATOZ Marketing Services. „Novinkové kategorie tentokrát zastupují například Prodejci rostlinné kosmetiky, kde zvítězila značka Yves Rocher, kategorie Prodejci knih, s dominancí sítě knihkupectví Knihy Dobrovský, nebo například kategorie Očních optik, s jednoznačným triumfem značky GrandOptical,“ dodává Lukáš Matějka.

Zajímavý je přetrvávající fenomén oblíbenosti ryze českých značek. Důkazem může být opětovné vítězství figurek Igráček, který stále dominantně vede, a to i v konkurenci silných zahraničních brandů. Stejně tak například v nové kategorii Dekorativní kosmetika zvítězila tradiční česká značka Dermacol, a to přestože byla zastoupena jako jediný ryze český brand mezi nadnárodními společnostmi. Kategorii Kuchyňská a koupelnová studia ovládla oblíbená česká značka Siko.

Výrazné posílení na trhu zaznamenala, dle výsledných dat, značka prodejců elektra Datart, a to nejspíš v důsledku propojení se sítí Electroworld. Naopak ztrátu dle dat utrpěla značka čerpacích stanic Orlen, zřejmě kvůli definitivní eliminaci označení Benzina ze svého názvu.

Vítězem v kategorii privátní značky se nově stala značka produktů obchodního řetězce Penny. K čemuž mohlo vést především posílení řady nových prodejen tohoto řetězce. Firma Best nově zvítězila mezi výrobci betonových prvků. V trendy kategorii Quick-Service Restaurant byl oceněn McDonald’s. A to především za důvěru v to, že zákazníky nezklame a naplní jejich očekávání kdekoli na světě.

Důvěra je klíčovým prvkem, který ovlivňuje nejen spokojenost zákazníků, ale také jejich loajalitu a dlouhodobou přízeň. Značky, které se těší vysoké důvěře, získávají nejen stabilní zákaznickou základnu, ale také podporují pozitivní povědomí o svých produktech a službách. Díky důvěře se zákazníci cítí jistě ve svých rozhodnutích, jsou ochotni se ke značce vracet a sdílet své pozitivní zkušenosti. Pro samotné značky je důvěra silným nástrojem pro budování a upevňování svého postavení na trhu a rozvíjení dlouhodobého vztahu se svými zákazníky. Vítězné značky mohou označení a logo Nejdůvěryhodnější značka 2024 používat ve své marketingové komunikaci.

"Silné nezávislé ocenění, jako je Nejdůvěryhodnější značka, může být zajímavým nástrojem komunikace v současné době, kdy se po několika letech stabilizuje inflace. Zároveň rostou reálné mzdy a zlepšuje se nálada spotřebitelů u nás i v celé Evropě,” upřesňuje Viktorie Škorvagová z výzkumné agentury NIQ, která průzkum realizovala. Důležitost ocenění potvrzuje i aktuální průzkum společnosti MNFORCE, dle kterého toto logo pozitivně motivuje k nákupu téměř dvě třetiny zákazníků.

Marketingový program Nejdůvěryhodnější značka zaměřený na důvěryhodnost značek na trhu v České republice je rovněž partnerem NROS – Nadace rozvoje občanské společnosti a jejího sbírkového projektu Pomozte dětem, jež je známý svým maskotem, žlutým kuřetem se záchranným kruhem. Díky této spolupráci dochází k propojování projektu se stabilními firmami na českém trhu. Ke znevýhodněným dětem se tak dostane více pomoci.

 

Partneři programu Důvěryhodné značky 2024:

  • výzkumná agentura a odborný partner: NIQ a Talk Online Panel B2C mediální partneři:
  • tisk: Gurmet, vydavatelství A11: Náš REGION, Innspirace, Mladý svět, Matka a dítě, Regionální vydavatelství
  • rádia: Active Group: Evropa 2, Frekvence 1, YouRadio
  • instore propagaci zajišťuje City Digital Media, Store Media a Moje Obrazovka outdoorovou propagaci zajišťuje Bigmedia, Metrozoom, AdServis, Maxvision a Bus TV internetový portál JenŽeny.cz B2B mediální partneři: Zboží&Prodej, Pharma Profit, Media Guru a agentura MNFORCE

Speciální partneři:

  • Emailkampane.cz, Parilla Sound, TEPfactor, WAU! Studio, Testuj.to a Eko-kom

 

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK PRODUKTŮ 2024

KATEGORIEZNAČKAVYROBCE/DISTRIBUTOR
ALKOHOLBOŽKOVStock Plzeň-Božkov
BALENÉ VODYMAGNESIAMattoni 1873
ČISTICÍ PROSTŘEDKYSAVOUnilever ČR
ČOKOLÁDOVÉ CUKROVINKYLINDTLindt & Sprüngli
DÁMSKÁ HYGIENAALWAYSProcter & Gamble Czech Republic
DEKORATIVNÍ KOSMETIKADERMACOLDermacol
DĚTSKÁ VÝŽIVAHIPPHipp Czech
DĚTSKÉ PLENYPAMPERSProcter & Gamble Czech Republic
E-CIGARETY A ZAŘÍZENÍ PRO NAHŘÍVANÝ TABÁKIQOSPhilip Morris ČR
FUNKČNÍ NÁPOJEISOSTAREsatrade
HOLENÍGILLETTEProcter & Gamble Czech Republic
HRAČKY FIGURKYIGRÁČEKEFKO-karton
KONDOMYDUREXReckitt Benckiser (ostatní)
KOŘENÍVITANAOrkla Foods Česko a Slovensko
KRMIVA PRO KOČKYWHISKASMars Czech
KRMIVA PRO PSYBRITVafo Praha
MASO A UZENINYKOSTELECKÉ UZENINYKostelecké uzeniny
PIVO A PIVNÍ NÁPOJEPILSNER URQUELLPlzeňský Prazdroj
PRACÍ PROSTŘEDKYARIELProcter & Gamble Czech Republic
PRIVÁTNÍ ZNAČKYPENNYPenny Market
PROSTŘEDKY NA MYTÍ NÁDOBÍJARProcter & Gamble Czech Republic
STAVEBNICELEGOLEGO Trading
SYCENÉ NEALKO NÁPOJEKOFOLAKofola ČeskoSlovensko
TABÁKOVÉ VÝROBKYMARLBOROPhilip Morris ČR
TĚLOVÁ A KOUPELOVÁ KOSMETIKANIVEABeiersdorf
VEGETARIÁNSKÉ A VEGANSKÉ POTRAVINYGARDEN GOURMETNestlé Česko
VÍNATEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICETemplářské sklepy Čejkovice
VLASOVÁ KOSMETIKAHEAD & SHOULDERSProcter & Gamble Czech Republic

 

 

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK OBCHODNÍKŮ 2024

KATEGORIEZNAČKAVYROBCE/DISTRIBUTOR
ČERPACÍ STANICETANK ONOTank ONO
E-SHOP S POTRAVINAMIROHLÍK.CZVelká pecka
HOBBYMARKETYOBIOBI
OČNÍ OPTIKYGRANDOPTICALGrandVision CZ
PARFUMERIENOTINONotino
PRODEJCI DROGERIEDM DROGERIEdm drogerie markt
PRODEJCI ELEKTRADATARTHP Tronic Zlín
PRODEJCI EROTICKÉHO ZBOŽÍRŮŽOVÝ SLONRůžový slon
PRODEJCI KNIHKNIHY DOBROVSKÝDOBROVSKÝ
PRODEJCI LÉČIVDR. MAXČeská Lékárna Holding
PRODEJCI NÁBYTKUIKEAIKEA Česká republika
PRODEJCI OBUVIDEICHMANNDeichmann-Obuv
PRODEJCI ODĚVŮH&MH&M Hennes & Mauritz CZ
PRODEJCI POTRAVINLIDLLidl Česká republika
PRODEJCI POTŘEB PRO ZVÍŘATASUPER ZOOPlaček Group
PRODEJCI ROSTLINNÉ KOSMETIKYYVES ROCHERYVES ROCHER
PRODEJCI SPORTOVNÍHO VYBAVENÍSPORTISIMOSportisimo
PRODEJCI ŠPERKŮSWAROVSKISwarovski Bohemia
Q-COMMERCEFoodoraDelivery Hero Czech Republic

 

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK SLUŽEB A INSTITUCÍ 2024

KATEGORIEZNAČKAVYROBCE/DISTRIBUTOR
BALÍKOVÉ SLUŽBYZÁSILKOVNAZásilkovna
BANKYČESKÁ SPOŘITELNAČeská spořitelna
CESTOVNÍ KANCELÁŘE A AGENTURYČEDOKČedok
DODAVATELÉ ENERGIÍSKUPINA ČEZSkupina ČEZ
JAZYKOVÉ ŠKOLYBRITISH COUNCILBRITISH COUNCIL
KLINIKY ESTETICKÉ MEDICÍNYMEDICOM CLINICMedicom Clinic
KUCHYŇSKÁ A KOUPELNOVÁ STUDIASIKOSIKO KOUPELNY
OČNÍ KLINIKYGEMINIGemini oční klinika
POJIŠŤOVNYGENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNAGENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA
POSKYTOVATELÉ DOPRAVNÍCH SLUŽEBČESKÉ DRÁHYČeské dráhy
POSKYTOVATELÉ TELEFONNÍCH A INTERNETOVÝCH SLUŽEBT-MOBILET-Mobile Czech Republic
QUICK-SERVICE RESTAURANTMCDONALD'SMcDonald's Česká republika
REALITNÍ KANCELÁŘEM&M REALITYM&M reality holding
SÁZKOVÉ KANCELÁŘETIPSPORTTipsport
SÍTĚ KLINIK A AMBULANCÍEUCEUC
SROVNÁVACÍ PORTÁLY POJIŠTĚNÍSROVNEJTO.CZSrovnejto.cz

 

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK LÉKÁRENSKÝCH PRODUKTŮ 2024

KATEGORIEZNAČKAVYROBCE/DISTRIBUTOR
DERMOKOSMETIKAVICHYL'Oréal Česká republika
DĚTSKÉ KRÉMY PROTI OPRUZENINÁMSUDOCREMTeva Pharmaceuticals CR
DĚTSKÉ MULTIVITAMÍNYRAKYTNÍČEKTEREZIA COMPANY
DOPLŇKY STRAVY NA IMUNITUPREVENTANNeuraxpharm Bohemia
PÉČE O OČIVISINEKenvue
PROBIOTIKABIOPRONStada Pharma CZ
PŘÍPRAVKY NA BOLEST V KRKUSTREPSILSReckitt Benckiser (pharma)
PŘÍPRAVKY NA BOLEST ZAD, KLOUBŮ A SVALŮVOLTARENHaleon
PŘÍPRAVKY NA KAŠELSTOPTUSSINTeva Pharmaceuticals CR
PŘÍPRAVKY NA KLOUBY A KOSTIGS CONDROGREEN - SWAN PHARMACEUTICALS CR
PŘÍPRAVKY NA KVASINKOVÉ INFEKCECANESTENBayer
PŘÍPRAVKY NA MOČOVÉ ÚSTROJÍURINALStada Pharma CZ
PŘÍPRAVKY NA PÉČI O PROSTATUPROSTENALStada Pharma CZ
PŘÍPRAVKY NA RÝMUOLYNTHKenvue
PŘÍPRAVKY NA TRÁVICÍ A ZAŽÍVACÍ PROBLÉMYRENNIEBayer
VETERINÁRNÍ PŘÍPRAVKYFORESTOElanco Tiergesundheit AG Czech Republic
VOLNĚ PRODEJNÉ LÉKY NA BOLESTIBALGINOpella Healthcare Czech
VOLNĚ PRODEJNÉ LÉKY NA CHŘIPKU A NACHLAZENÍPARALEN GRIPOpella Healthcare Czech

 

 

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK TECHNICKÝCH A STAVEBNÍCH PRODUKTŮ 2024:

KATEGORIEZNAČKAVYROBCE/DISTRIBUTOR
BETONOVÉ PRVKYBESTBEST
ČÍSTIČKY VZDUCHUIONIC-CAREHÖGNER
ELEKTRICKÉ NÁŘADÍBOSCHRobert Bosch odbytová
FASÁDNÍ SYSTÉMYWEBERSaint-Gobain Construction Products CZ
MALÉ SPOTŘEBIČEETAETA
MONTÁŽNÍ PĚNY, TMELY, LEPIDLAPATTEXHenkel ČR
OSOBNÍ AUTOMOBILYŠKODAŠkoda Auto
PNEUMATIKYBARUMContinental Barum
ROBOTICKÉ VYSAVAČEROWENTAGroupe SEB Česká republika
STŘEŠNÍ KRYTINYBMI BRAMACBMI střešní a hydroizolační systémy
STŘEŠNÍ NOSIČE, BOXY A PŘÍSLUŠENSTVÍTHULEThule
VODOVODNÍ BATERIEGROHEGROHE ČR
ZAHRADNÍ TECHNIKAMOUNTFIELDMountfield
ZDICÍ MATERIÁLYYTONGXella CZ

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Zdroj: Atoz Marketing Services 

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Jubilejní desátý ročník ocenění Nejdůvěryhodnější značka potvrzuje loajalitu českých zákazníků  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.