Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 29. listopadu 2024, 09:19, aktualizováno před 22 hodinami
Praha 29. listopadu 2024 (PROTEXT) - Společnost Miele oslavila letošní 125. výročí celodenní akcí Brand Day v Miele Experience Center, kde představila klíčové inovace pro rok 2025. Generální ředitel Josef Jelínek zdůraznil zásadní produktovou obměnu napříč sortimentem a představil vizi značky zaměřenou na prémiovou kvalitu, udržitelnost a inovace.
Hlavní novinkou je řada vysavačů Guard či nástupce legendárního modelu Complete C3, řada praček a sušiček Nova Edition s revolučním bubnem InfinityCare a AI technologiemi. V segmentu vestavných přístrojů zaujala řada ArtLine v trendy perleťové béžové s funkcemi Smart Food ID a MealSync.
Akci doprovázeli ambasadoři značky, jako je Libor Bouček, Jitka Nováčková, Zdeněk Pohlreich nebo Lubojatzky Couple. Miele tak opět potvrzuje svou pozici technologického lídra v oblasti přístrojů pro domácnost.
Zdroj: Miele
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.