Počasí dnes2 °C, zítra6 °C
Pondělí 2. prosince 2024  |  Svátek má Blanka
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Republica představuje nový "stylový" komunikační koncept

PR článek, aktualizováno před 4 hodinami

Praha 2. prosince 2024 (PROTEXT) - „Ať to má styl“ – to je heslo, které provází novou komunikaci, v níž se značka Božkov Republica představí již jen jako Republica. Po šesti letech úspěšného působení na českém a slovenském trhu přichází značka s novou kreativou.

Úspěšný průkopník v kategorii rumů

Od svého uvedení na trh v roce 2018 se stala značka Republica jedničkou na trhu a svým způsobem průkopníkem v kategorii rumů na českém a slovenském trhu, kdy významně přispěla k růstu celé kategorie. Díky důrazu na kvalitu, skvělou chuť a v neposlední řadě atraktivní design si Republica získala věrné spotřebitele, kteří si jí spojují s výjimečnými momenty.

Více stylu, více emocí

Po šesti letech úspěchu přichází Božkov Republica již jen jako Republica s výraznou změnou. Nový komunikační koncept, který vznikl ve spolupráci kreativní agentury Saatchi & Saatchi z Publicis Groupe a produkční agentury Creative Embassy, má slogan „Ať to má styl“, který dokonale vystihuje charakter značky. Právě podle testování agenturou Behavio nová reklama výrazně zlepšuje vnímání značky jako prémiové. Skóruje nadprůměrně v klíčových parametrech, jako jsou branding či emocionální spojení, a celkově patří mezi nejlépe hodnocené kampaně – překonává 85 % ostatních reklam na českém trhu.

„S novou kampaní vstupujeme do nové éry, ve které budeme dodávat značce více emocí, posilovat její image a podtrhovat její prémiový charakter. Kromě toho se Republica osamostatní od Božkova, protože každou z nich chceme dlouhodobě budovat jiným směrem: Božkov bude více o hravosti, humoru a zážitcích, zatímco Republica se bude soustředit na oslavu společných setkání a jedinečných momentů v našem životě, a to stylově a elegantně.,“ vysvětluje Michal Jakl, Marketing Manager Core portfolia.

O společnosti STOCK Plzeň-Božkov 

Společnost STOCK Plzeň-Božkov, jenž patří do Stock Spirits Group, je jedničkou na českém trhu, která svým zákazníkům přináší tradiční a oblíbené značky lihovin již více než 100 let. S portfoliem čítajícím více než 120 značek je lídrem na trhu. Prodává populární výrobky značky Božkov, Fernet Stock či vodky Amundsen nebo Pražská vodka. Dále distribuuje úspěšné značky jako nejprodávanější importovaný rum v Česku Captain Morgan, nejsilnější značku skotské whisky na světě Johnnie Walker, oblíbený krémový likér Baileys, nejprodávanější bourbon Jim Beam, koňak Courvoisier a mnohé další. Více na www.stockspirits.com.

www.pijsrozumem.cz

 

Zdroj: archiv STOCK Plzeň-Božkov

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Republica představuje nový "stylový" komunikační koncept  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.