Počasí dnes3,2 °C, zítra3,2 °C
Čtvrtek 30. ledna 2025  |  Svátek má Robin
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

LEE KUM KEE ZAHAJUJE CELOSVĚTOVOU KAMPAŇ „PŘÍCHUTĚ, KTERÉ SPOJUJÍ" K PROPAGACI ASIJSKÉ KUCHYNĚ A KULTURY

PR článek, aktualizováno včera

Hongkong 29. ledna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Tato oblíbená značka přichází s novým globálním směrováním na čínský Nový rok, přičemž klade důraz na pospolitost, tradice a sdílení kulinářských zážitků

Kultovní asijská kulinářská značka Lee Kum Kee dnes představila své nové směrování – "Přispíváme ke skvělým zážitkům z asijské kuchyně" – a přitom zahájila svou první globální kampaň. Ústředním bodem kampaně Příchutě, které spojují je působivý film o firmě Lee Kum Kee, který oslavuje kulinářské tradice a kulturu značky a vybízí celý svět k vyzkoušení nových tradic a pospolitosti nejen na čínský Nový rok.

"Společnost Lee Kum Kee, založená před 137 lety, zůstává věrná svému poslání propagovat čínskou kulinářskou kulturu ve světě a rozvíjet dosah a vliv asijské kuchyně, čímž reaguje na rostoucí celosvětovou poptávku po nových a vzrušujících chutích. Asijské jídlo, hudba a kinematografie jsou ve světě stále populárnější a Lee Kum Kee chce přispět k dalšímu šíření tamních kulinářských tradic a kultury," vysvětluje Jet Jing, generální ředitel společnosti Lee Kum Kee Sauce. "Novým směrováním naší značky se snažíme inspirovat kreativitu a pospolitost, abychom celému světu nabídli skvělé zážitky s asijskou kuchyní."

Film Příchutě, které spojují zachycuje vzácné okamžiky u slavnostní tabule během čínského Nového roku z celého světa. Ukázkami z přípravy knedlíčků s milovanou babičkou a veselých oslav přátel a rodin ukazuje, jak je jídlo při spojování generací a komunit důležité. Lee Kum Kee tak nabízí všem bohatství naší kultury, setkání u dobrého jídla a vzpomínky, které vydrží na celý život.

"Spuštěním nové kampaně se Lee Kum Kee chce stát světovou bránou do asijské kulinářské kultury a zprostředkovat její rozmanitost a bohatství na globální scéně," říká Doreen Chengová, marketingová ředitelkaspolečnosti Lee Kum Kee Sauce. "Slovo "globální" pro nás neznamená jen místa na mapě – jde o autenticitu zážitků, kdy chutě, tradice a lidská pospolitost rezonují u každého – a právě to je jádrem naší kampaně. Naším filmem chceme připomenout kulturní dědictví Asie a inspirovat šéfkuchaře i milovníky jídla k využití receptů tamní kuchyně."

Kampaň Příchutě, které spojují se ode dneška rozbíhá na tradičních platformách a sociálních sítích a ústřední film bude promítán na nejdůležitějších místech v New Yorku, Londýně, Hongkongu a Šanghaji.

Lee Kum Kee s bohatou 137letou tradicí je synonymem autentických chutí Asie. Ve 20. letech 20. století naše výrobky cestovaly s čínskými přistěhovalci do USA, aby jim v neznámé zemi připomínaly chuť domova a staly se stavebními kameny moderní čínsko-americké kuchyně. Tato značka je dodnes propagátorem kulinářské kultury a podporuje růst a inovace globálního potravinářského průmyslu. V červnu 2024 se stala prvním oficiálním partnerem pro omáčky a koření v žebříčku 50 nejlepších restaurací světa.

Diskuse o asijském jídle a kultuře se stále vyvíjí a Lee Kum Kee chce stát v jejím čele; propaguje asijské kulturní dědictví a povzbuzuje nové spotřebitele, aby vyzkoušeli úžasné chutě asijské kuchyně. Značka působí ve více než 100 zemích a regionech, a je tak vstupní branou pro profesionální i domácí kuchaře do světa skvělých kulinářských zážitků v rodinných kuchyních i restauracích celého světa.

Film Příchutě, které spojují si můžete pustit zde.

O SPOLEČNOSTI LEE KUM KEE

Lee Kum Kee je vstupní branou do asijské kulinářské kultury; věnuje se propagaci čínské kulinářské tradice po celém světě. Už od roku 1888 je přínosem k radostným shledáním, oslavám společných tradic a zážitkům z nezapomenutelného jídla. Řada více než 300 omáček a koření značky Lee Kum Kee, oblíbená mezi spotřebiteli i profesionálními kuchaři, podněcuje kreativitu v kuchyních světa a inspiruje profesionální i domácí kuchaře k experimentování, tvorbě a potěšení. Společnost Lee Kum Kee se sídlem v čínském Hongkongu zásobuje více než 100 zemí a regionů. Její bohatá tradice, kvalita výrobků, udržitelné postupy a neustálý vývoj jsou zárukou, že se celý svět může těšit na vynikající zážitky z asijské kuchyně. Další informace najdete na adrese www.LKK.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2608677/Lee_Kum_Kee_FLAVOURS_THAT_BIND.jpg 

Kontakt: Chloe Walden, chloe.walden@kithandkind-pr.com, 02039290011

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

LEE KUM KEE ZAHAJUJE CELOSVĚTOVOU KAMPAŇ „PŘÍCHUTĚ, KTERÉ SPOJUJÍ" K PROPAGACI ASIJSKÉ KUCHYNĚ A KULTURY   |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.