Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 6. března 2025, 07:58, aktualizováno 6. března 2025, 7:59
Barcelona (Španělsko) 6. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Meizu se na veletrhu MWC v Barceloně vrátila na globální trh. Během exkluzivního rozhovoru hovořil Gu Binbin, výkonný ředitel zahraničního obchodu firmy Meizu, o globální strategii značky, ekosystému „chytrých telefonů + rozšířené reality (technologie XR) + chytrých aut" a lokalizačních operacích.
Vzhledem k tomu, že společnost Meizu si v posledních letech získala velkou základnu fanoušků v Číně i ve světě, vzbudilo oznámení o jejím návratu na globální trh širokou pozornost. První otázkou, kterou pan Gu Binbin bude muset zodpovědět, je, jakou strategii firma zvolí v rámci snahy o globalizaci a jak si vybere správný trh.
„Naše globalizační strategie je založena na dvou pilířích: poptávce na trhu a technologických inovacích," uvedl pan Gu Binbin ke strategii a přístupu společnosti Meizu.
„Naše společnost působí ve více než 30 zemích a regionech v asijsko-pacifických zemích, Latinské Americe, na Středním východě, ve střední Asii a v Evropě. Každý trh vyžaduje řešení šitá na míru, a proto uplatňujeme přístup ‚globální vize, lokální realizace'." Tento přístup zajišťuje, že marketing, výzkum a vývoj i zákaznická podpora rezonují s jedinečnou dynamikou každého trhu, což je základ lokalizační strategie společnosti Meizu. V blízké budoucnosti bude společnost Meizu prohlubovat přítomnost na těchto trzích a zároveň zkoumat nové příležitosti.
Gu Binbin zmínil, že strategie, které nyní zavádí a jež Meizu odlišují od konkurentů, jsou ekosystém „chytrých telefonů + rozšířené reality (technologie XR) + chytrých aut" a strategie „Kompletní přechod na umělou inteligenci". Podle filozofie společnosti Meizu jsou chytré telefony, rozšířená realita a chytrá auta důležitou součástí digitálního života budoucnosti. I když každá z nich slouží k odlišným účelům, mohou být technicky propojené.
Základem je operační systém Flyme, který dokáže hladce propojit chytré telefony, brýle pro rozšířenou realitu a automobily, a přináší tak spotřebitelům ucelenější a inteligentnější zážitek. Spotřebitelé mohou například nastavovat navigační trasy prostřednictvím mobilních telefonů a synchronizovat informace s centrálními ovládacími obrazovkami brýlí pro rozšířenou realitu a obrazovkami automobilů. Brýle pro rozšířenou realitu mohou překládat/tlumočit během schůzek a synchronizovat zápis ze schůzky do mobilního telefonu a počítače v reálném čase. Chytré auto může zase automaticky naplánovat nejlepší trasu podle rozvrhu spotřebitelů. Tato víceúrovňová spolupráce nejen zvyšuje efektivitu práce spotřebitelů, ale také zlepšuje využití a hodnotu produktu.
V loňském roce představila společnost Meizu strategii „Kompletní přechod na umělou inteligenci", v rámci níž je umělá inteligence základní součástí vývoje všech produktů. S umělou inteligencí vybudovala společnost Meizu konvergentní ekosystém pro vícero užití a díky tomu poskytuje uživatelům řadu inteligentních funkcí. Například v mobilních telefonech vylepšuje umělá inteligence funkce, jako je pořizování fotografií, hlasový asistent a personalizovaná doporučení. Brýle pro rozšířenou realitu mají díky umělé inteligenci inovativní funkce, jako je překlad/tlumočení v reálném čase, navigace a konferenční asistent. V chytrých automobilech poskytuje systém Flyme Auto řízený umělou inteligencí uživatelům chytřejší zážitek z jízdy.
Zavádění technologie Flyme Auto urychluje spolupráce se skupinou Geely. Flyme Auto je jedním z nejrozšířenějších operačních systémů pro inteligentní kokpit v Číně, který je nainstalován ve více než 500.000 vozidlech.
Jedná se o jeden z nejrychleji se rozvíjejících operačních systémů pro chytré kokpity. V lednu 2025 přesáhl objem prodeje chytrých vozů s tímto systémem 132 000 kusů, čímž se Flyme Auto stal nejužívanějším systémem svého typu. Aby se firma Meizu dostala na globální trh, propojila se se společností Geely. V současné době využívá tento systém 22 modelů společností Geely, LYNK & CO a dalších značek. Systém Flyme Auto se nyní vyváží na Blízký východ, do východní Evropy, asijsko-pacifických zemí a dalších regionů a přináší tisícům spotřebitelů zcela nové inteligentní zážitky.
Za zmínku stojí, že Meizu je značka chytrých telefonů skupiny DreamSmart Group, která nabízí ekologické produkty s umělou inteligencí ve třech produktových oblastech: chytré telefony, rozšířená realita a chytrá auta. Díky technologickým zkušenostem v mnoha odvětvích je společnost DreamSmart uznávána jako lídr v oblasti inteligentních ekosystémů.
Do budoucna se společnost Meizu bude pevně držet strategie „Kompletní přechod na umělou inteligenci". Bude se snažit své produkty nabízet globálně, investovat do vývoje produktů a dále expandovat, aby milovníkům technologií po celém světě přinesla lepší, plně ekologické produkty.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2634544/image_1.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2634545/Image_2.jpg
Kontakt: Krystal Wei, jingjing.wei@dreamsmart.com
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.