Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Živě: The Best of Czech Promotion Summit

PR článek

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule? To se dozvíte na The Best of Czech Promotion Summitu. Kampaň bez pevných základů nebude fungovat. Potřebujete souhru čtyř klíčových kroků, bez kterých se žádná reklama neobejde. Tyto pilíře každé úspěšné kampaně jsou programem letošního ročníku The Best of Czech Promotion Summit.

The Best of Czech Promotion Summit se uskuteční v úterý 25. března na úvod zahájení letošního ročníku prestižní obchodní konference Retail Summit. Přenos můžete sledovat od 14:40.

Kde najdete své zákazníky a proč je důležité mít jasnou strategii, vysvětlí CEO Czech Promotion Jan Coufal a Milan Drozen. Probereme také důležitost kreativy, podíváme se na příklady z produkce a promluvíme si o nutnosti správně nastavených médií. To vše zakončíme panelovou diskusí, která se bude nést v duchu tvorby reklam, které mají koule.  

„Programem na The Best of Czech Promotion Summitu chceme ukázat, že úspěšná kampaň nestojí pouze na zajímavé kreativě nebo penězích, které investujeme do médií. Jedná se o čtyři kroky, mezi které počítáme strategii, kreativu, produkci a média. Jeden bez druhého nebudou nikdy dobře fungovat a je možné, že kampaň nakonec nebude klientovi vydělávat. Jsem rád, že náš letošní Summit poskytne tak cenné know-how, a to na rovinu a bez marketingového lakování,“ říká Jan Coufal, CEO agentury Czech Promotion. 

Agentura Czech Promotion je lídrem na poli pragmatického marketingu. Jejím krédem je „pomáhat klientům, aby byli úspěšnější“. Své služby poskytuje již devatenáct let zejména menším až středně velkým českým firmám napříč obory. Zákazníkům nabízí tvorbu efektivních kampaní, tedy full servis počínaje analýzami, výzkumy a nastavením funkčních strategií, přes kreativní řešení a realizaci kampaní, až po offline a online mediální plánování, nákup a vyhodnocení. Agentura je úspěšná i v komplexních digitálních službách, designu, in-store realizacích a PR.

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.